24-10-2022 10:19 | Edytowano: 24-10-2022 10:21
24-10-2022 10:49
25-10-2022 12:10 | Edytowano: 25-10-2022 12:11
Przykroi mi, ale obecnie nie planujemy udostępnienia Mojego ING w AppGallery Niestety, ale nie mamy innego rozwiązania, jeśli korzystasz z kodów BLIK.
25-10-2022 12:14
@mjnck proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Musimy sprawdzić, dlaczego otrzymałeś wiadomość przy korzystaniu z aplikacji ściągniętej ze Sklepu Play.
25-10-2022 22:08 | Edytowano: 25-10-2022 22:18
26-10-2022 14:26
Widać od poniedziałku (2022.10.24) zaczęły się "naloty" na użytkowników nie mających w swoich telefonach usług google (goolag) i sprawdzanie skąd apka została pobrana/zainstalowana. Zaczyna się pogrom. Takich ludzi jest mnóstwo.
Zmuszanie ludzi do instalowania "bezpiecznych źródeł" jakim niby jest google jest nie fair.
U mnie apka jeszcze działa.
26-10-2022 15:50
26-10-2022 17:00
Oficjalna aplikacja powinna być do pobrania na stronie a nie w sklepie google!
I to jest dobre rozwiązanie! Apka na stronie ING.
27-10-2022 21:09
Ze względów bezpieczeństwa, usuwamy wszystkie linki i posty zachęcające do instalacji aplikacji z nieautoryzowanych źródeł. Korzystanie z nich może być niebezpieczne dla naszych klientów. Nie udostępniamy naszej aplikacji w sklepie Huawei AppGallery. Aplikacja Moje ING mobile dostępna w innych sklepach niż App Store i Google Play pochodzi z niesprawdzonego źródła. Nie należy jej instalować ze względów bezpieczeństwa. Jeśli nie ma możliwości, by zainstalować aplikację z autoryzowanego sklepu, można korzystać z Mojego ING w przeglądarce na swoim telefonie.
27-10-2022 21:27
...moderowana czystka - czyli nowe osoby czytające ten wątek nie znajdą już prostego rozwiązania z Githuba, tylko będą zmieniać bank...
Aplikacja bankowa dziala na blu******s.com ale ING wymaga przyjścia do oddziału banku ze smartonem w celu aktywacji. Gratulacje ING obyście stracili klientów.
12-12-2024