Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

[ Edytowane ]
Dzień dobry, posiadam na telefonie aplikację Moje ING i dostałem dziś wiadomości o treści "Aplikacja Moje ING, z której korzystasz zostanie wkrótce zablokowana ze względów bezpieczeństwa, ponieważ pochodzi z nieautoryzowanego przez nas źródła."
Aplikacja pochodzi ze sklepu play. Co mogę zrobić żeby uniknąć blokady?
Przesiadanie się na przeglądarkę to słaby pomysł, chyba że da się tam tak samo jak w aplikacji aktywować płatność przez nfc telefonem.
mjnck
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
6
17-10-2021
Wiadomość 1 z 14 (43 314 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Też dziś dostałem taką wiadomość, ogólnie korzystam z aplikacji na Huawei, które nie doczekało się oficjalnej aplikacji ING w AppGallery. Przeglądarka mnie też nie satysfakcjonuje bo bez BLIK'a nie wypłacę pieniędzy z bankomatu, a głównie do tego mi ta aplikacja służy, a do najbliższego oddziału mam 20 km.
uzytkownik20_22
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
24-10-2022
Wiadomość 2 z 14 (43 286 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

[ Edytowane ]

Przykroi mi, ale obecnie nie planujemy udostępnienia Mojego ING w AppGallery Emotikon: Smutny Niestety, ale nie mamy innego rozwiązania, jeśli korzystasz z kodów BLIK. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
242
46
11-02-2020
Wiadomość 3 z 14 (43 153 wyświetleń)

Re: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

@mjnck proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Musimy sprawdzić, dlaczego otrzymałeś wiadomość przy korzystaniu z aplikacji ściągniętej ze Sklepu Play. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
242
46
11-02-2020
Wiadomość 4 z 14 (43 151 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

[ Edytowane ]
Czemu nie możecie po prostu nie blokować użytkownikom aplikacji?
Nie rozumiem sensu sprawdzania źródła instalacji skoro plik apk jest podpisany waszym certyfikatem którego poprawność aplikacja może sprawdzać.
Zakładam że sprawdzacie źródło instalacji a nie pochodzenie aplikacji. Nie posiadam konta google i nie mogę bez niego wejść do google play, więc muszę pobierać pliki apk z serwerów google i instalować je ręcznie na telefonie. Aplikacja więc jest zainstalowana z google play. Chyba że instalatorem ma być aplikacja google play ale komunikat mówi o czym innym.
mjnck
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
6
17-10-2021
Wiadomość 5 z 14 (43 113 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Widać od poniedziałku (2022.10.24) zaczęły się "naloty" na użytkowników nie mających w swoich telefonach usług google (goolag) i sprawdzanie skąd apka została pobrana/zainstalowana. Zaczyna się pogrom. Takich ludzi jest mnóstwo.

Zmuszanie ludzi do instalowania "bezpiecznych źródeł" jakim niby jest google jest nie fair.

U mnie apka jeszcze działa.

Blast6241
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
10
26-10-2022
Wiadomość 6 z 14 (43 029 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Moim zdaniem jest to bardzo kiepskie zagranie ze strony ING. Jeśli aplikacja ma być zainstalowana z Google Play telefon musi posiadać usługi google. Chciałbym zapytać do czego te usługi są potrzebne aplikacji bankowej? Usługi google play (W tym sklep google) są własnościowym (zamkniętym) produktem google służącym przynajmniej oficjalnie do optymalizacji obsługi androida. Czemu służą realnie pewnie tylko Google wie.

Reasumując, pomimo tego, że są to produkty własnościowe google nie strzela w kolana użytkowników którzy preferują otwarte oprogramowanie i nawet aplikacje takie jak Google Mapy mogą działać bez tych uslug. Dlaczego więc aplikacja banku ma tego wymagać? "Oficjalnego" pochodzenia? Oficjalna aplikacja powinna być do pobrania na stronie a nie w sklepie google!

Prawdę mówiąc jest to zagrywka ze strony banku w wolność i niezależność klientów. Dla mnie jest to wystarczający powód aby zmienić bank
Ride92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
6
26-10-2022
Wiadomość 7 z 14 (43 006 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Oficjalna aplikacja powinna być do pobrania na stronie a nie w sklepie google!

 

I to jest dobre rozwiązanie! Apka na stronie ING.

Blast6241
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
10
26-10-2022
Wiadomość 8 z 14 (42 985 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Ze względów bezpieczeństwa, usuwamy wszystkie linki i posty zachęcające do instalacji aplikacji z nieautoryzowanych źródeł. Korzystanie z nich może być niebezpieczne dla naszych klientów. Nie udostępniamy naszej aplikacji w sklepie Huawei AppGallery. Aplikacja Moje ING mobile dostępna w innych sklepach niż App Store i Google Play pochodzi z niesprawdzonego źródła. Nie należy jej instalować ze względów bezpieczeństwa. Jeśli nie ma możliwości, by zainstalować aplikację z autoryzowanego sklepu, można korzystać z Mojego ING w przeglądarce na swoim telefonie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
553
120
12-04-2017
Wiadomość 9 z 14 (42 657 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

...moderowana czystka - czyli nowe osoby czytające ten wątek nie znajdą już prostego rozwiązania z Githuba, tylko będą zmieniać bank...

mothzart
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
26-10-2022
Wiadomość 10 z 14 (42 642 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew na Ukrainę

Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...

27-07-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy