24-10-2022 10:19 | Edytowano: 24-10-2022 10:21
24-10-2022 10:49
25-10-2022 12:10 | Edytowano: 25-10-2022 12:11
Przykroi mi, ale obecnie nie planujemy udostępnienia Mojego ING w AppGallery Niestety, ale nie mamy innego rozwiązania, jeśli korzystasz z kodów BLIK.
25-10-2022 12:14
@mjnck proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Musimy sprawdzić, dlaczego otrzymałeś wiadomość przy korzystaniu z aplikacji ściągniętej ze Sklepu Play.
25-10-2022 22:08 | Edytowano: 25-10-2022 22:18
26-10-2022 14:26
Widać od poniedziałku (2022.10.24) zaczęły się "naloty" na użytkowników nie mających w swoich telefonach usług google (goolag) i sprawdzanie skąd apka została pobrana/zainstalowana. Zaczyna się pogrom. Takich ludzi jest mnóstwo.
Zmuszanie ludzi do instalowania "bezpiecznych źródeł" jakim niby jest google jest nie fair.
U mnie apka jeszcze działa.
26-10-2022 15:50
26-10-2022 17:00
Oficjalna aplikacja powinna być do pobrania na stronie a nie w sklepie google!
I to jest dobre rozwiązanie! Apka na stronie ING.
27-10-2022 21:09
Ze względów bezpieczeństwa, usuwamy wszystkie linki i posty zachęcające do instalacji aplikacji z nieautoryzowanych źródeł. Korzystanie z nich może być niebezpieczne dla naszych klientów. Nie udostępniamy naszej aplikacji w sklepie Huawei AppGallery. Aplikacja Moje ING mobile dostępna w innych sklepach niż App Store i Google Play pochodzi z niesprawdzonego źródła. Nie należy jej instalować ze względów bezpieczeństwa. Jeśli nie ma możliwości, by zainstalować aplikację z autoryzowanego sklepu, można korzystać z Mojego ING w przeglądarce na swoim telefonie.
27-10-2022 21:27
...moderowana czystka - czyli nowe osoby czytające ten wątek nie znajdą już prostego rozwiązania z Githuba, tylko będą zmieniać bank...
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024