Odpowiedz

Wykres analizy

Czy jest zanotowany błąd wykresu analizy wydatków?

Zarówno na komputerze jak i w aplikacji, wykres analizy nie sumuje wszystkich transakcji, lub tylko ich część...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 10 (12 682 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Dzięki za czujność. Rzeczywiście mieliśmy pewne problemy z analizą wydatków i nie działała ona prawidło, natomiast wszystko wróciło już do normy. Proszę daj mi znać czy u Ciebie również wszystko już działa tak jak powinno Emotikon: Mrugający 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 10 (12 654 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Już wszystko w porządku
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 10 (12 647 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Dzięki za potwierdzenie Emotikon: Mrugający 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 10 (12 645 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Chyba się zbyt pospieszyłem, dziś przy próbie zmiany kategorii znów się nie podsumowało jak trzeba... Innymi słowy nadal się przycina.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 10 (12 419 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przeanalizujemy jeszcze raz problem z analizą wydatków.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 6 z 10 (12 356 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Nadal po zmianie kategorii się nie sumuje od razu cała analiza, dopiero po jakimś czasie ( około 2-3h)
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 10 (12 169 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

[ Edytowane ]

Chcielibyśmy to przeanalizować, dlatego proszę Cię o informację czy te opóźnienia dotyczą samych słupków z wykresu ( np słupek mniejszy niż jego faktyczna wartość) czy danych, które są na wykresie (po kliknięciu w dany słupek)? Mogą wystąpić małe opóźnienia w aktualizacji danych, ale nie powinno być to normom.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (11 970 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Problem pojawia się gdy chcę zmienić kategorię na całkiem inną. Trzeba czekać parę godzin zanim na wykresie pojawi się nowa kategoria i podsumuje kwota
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 10 (11 781 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

ErRoR Sprawdziliśmy, że opóźnienia mogą się zdarzyć w sytuacji, gdy klient wykonuje bardzo dużo transakcji. Postaramy się to poprawić. 
Abyśmy mogli sprawdzić dokładnie, jak to wygląda u Ciebie, wyślij do nas wiadomość w Moim ING. 
Ważne, abyś dodał, że kontaktowałeś się z nami w tej sprawie na forum. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 10 z 10 (11 468 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy