Odpowiedz

Płatność bez kodu BLIK

Mam problem z płatnością bez kodu, w aplikacji Moje ING jest nie prawidłowy mail jako identyfikator do konta do płacenia bez kodu.

Na koncie w banku mail jest prawidłowy, jak i również na koncie Allegro o które cała sprawa, bo to tam nie mogę zapłacić bez kodu.

Próbowałem usunąć dany sklep z zaufanych w Moim ING jednak po próbie płatności dodał się ponownie zły adres mailowy.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (6 530 wyświetleń)

Re: Płatność bez kodu BLIK

Przepraszam, że tak późno wracamy z odpowiedzią. Adres mejlowy/identyfikator, który jest zapisywany w zakupach bez kodu przychodzi ze sklepu. My nie mamy wpływu na ten identyfikator.

Ze względu na błąd Allegro obecnie wyłączyło płacenie BLIKIEM bez kodu. Nawet, jeżeli masz zapamiętane Allegro w zakupach bez kodu, to przy transakcji będziesz miał pole do wpisania kodu BLIK.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 392 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciemne tło apki

Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o. 

27-12-2024
Re.: Obecna aplikacja mobilna

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego 🙃

27-12-2024
Re.: Ciemny motyw aplikacji

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego w ING 🙃

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy