Odpowiedz

Płatność bez kodu BLIK

Mam problem z płatnością bez kodu, w aplikacji Moje ING jest nie prawidłowy mail jako identyfikator do konta do płacenia bez kodu.

Na koncie w banku mail jest prawidłowy, jak i również na koncie Allegro o które cała sprawa, bo to tam nie mogę zapłacić bez kodu.

Próbowałem usunąć dany sklep z zaufanych w Moim ING jednak po próbie płatności dodał się ponownie zły adres mailowy.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (7 047 wyświetleń)

Re: Płatność bez kodu BLIK

Przepraszam, że tak późno wracamy z odpowiedzią. Adres mejlowy/identyfikator, który jest zapisywany w zakupach bez kodu przychodzi ze sklepu. My nie mamy wpływu na ten identyfikator.

Ze względu na błąd Allegro obecnie wyłączyło płacenie BLIKIEM bez kodu. Nawet, jeżeli masz zapamiętane Allegro w zakupach bez kodu, to przy transakcji będziesz miał pole do wpisania kodu BLIK.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 909 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy