13-09-2018 08:40
14-09-2018 08:47
Dzięki za czujność. Rzeczywiście mieliśmy pewne problemy z analizą wydatków i nie działała ona prawidło, natomiast wszystko wróciło już do normy. Proszę daj mi znać czy u Ciebie również wszystko już działa tak jak powinno
14-09-2018 09:48
14-09-2018 09:50
Dzięki za potwierdzenie
17-09-2018 21:28
18-09-2018 08:44
Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przeanalizujemy jeszcze raz problem z analizą wydatków.
26-09-2018 14:06
04-10-2018 08:44 | Edytowano: 04-10-2018 08:44
Chcielibyśmy to przeanalizować, dlatego proszę Cię o informację czy te opóźnienia dotyczą samych słupków z wykresu ( np słupek mniejszy niż jego faktyczna wartość) czy danych, które są na wykresie (po kliknięciu w dany słupek)? Mogą wystąpić małe opóźnienia w aktualizacji danych, ale nie powinno być to normom.
10-10-2018 13:26
18-10-2018 12:57
ErRoR Sprawdziliśmy, że opóźnienia mogą się zdarzyć w sytuacji, gdy klient wykonuje bardzo dużo transakcji. Postaramy się to poprawić.
Abyśmy mogli sprawdzić dokładnie, jak to wygląda u Ciebie, wyślij do nas wiadomość w Moim ING.
Ważne, abyś dodał, że kontaktowałeś się z nami w tej sprawie na forum.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024