16-09-2018 11:18
17-09-2018 11:45 | Edytowano: 17-09-2018 11:51
W tym modelu telefonu faktycznie nie ma Touch ID.
Możesz korzystać z logowania za pomocą Face ID.
Jeśli w ostatnim czasie zmieniłeś/aś telefon z poprzedniego modelu na iPhone X i zaczytałeś/aś dane z backup'u z iCloud - system skopiował i zainstalował na Twoim telefonie wszystkie dotychczasowe ustawienia, w tym także ustawienia logowania Touch ID.
Aby to zmienić usuń całkowicie aplikację z telefonu:
Następnie pobierz najnowszą wersję w AppStore i przejdź przez aktywację dostępu do konta.
Pamiętaj, że za każdym razem, kiedy zmienisz dane biometryczne w telefonie, aplikacja będzie wymagała reinstalacji.
Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania - skontaktuj się z nami bezpośrednio 32 357 00 24.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.
20-09-2018 07:43
20-09-2018 16:18
Toudi84 Wiemy o błędzie Face ID na iPhonie X na systemie iOS w wersji wyższej niż 11. Pracujemy nad wyprowadzeniem tej usterki i wgraniem poprawki. Planujemy to zrobić w najbliższym czasie, ale nie mogę podać Ci jeszcze dokładnej daty.
Dzień dobry
Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.
Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.
Można włączyć widok tabeli.
Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?
28-12-2024Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o
... 28-12-2024Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024