Odpowiedz

Aplikacja Ing buissnes na iPhonie x problem

Po instalacji wszystko działa. NATO kasy po aktywacji tuch id od razu aplikacja się zamyka. Przy każdym uruchomieniu otwiera się i od razu zamyka. Muszę ja wtedy znów odinstalować i zainstalować bez aktywacji tuch id. Wcześniej działało ale od momentu resetu iphony już nie działa i tylko pozostaje mi za każdym razem wpisywanie hasła. Nie wiem może ma to związek z tym ze iPhonie x nie ma tuch id tylko face id ale wcześniej działało.
Wersja ios to 11.4.1
Odpowiedz
0 Lajków
Toudi84
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-09-2018
Wiadomość 1 z 4 (9 536 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Ing buissnes na iPhonie x problem

[ Edytowane ]

W tym modelu telefonu faktycznie nie ma Touch ID.
Możesz korzystać z logowania za pomocą Face ID.
Jeśli w ostatnim czasie zmieniłeś/aś telefon z poprzedniego modelu na iPhone X i zaczytałeś/aś dane z backup'u z iCloud - system skopiował i zainstalował na Twoim telefonie wszystkie dotychczasowe ustawienia, w tym także ustawienia logowania Touch ID.
Aby to zmienić usuń całkowicie aplikację z telefonu:

  • Ustawienia/Ogólne/iPhone Pamięć/Moje ING/Usuń aplikację.

Następnie pobierz najnowszą wersję w AppStore i przejdź przez aktywację dostępu do konta. 

Pamiętaj, że za każdym razem, kiedy zmienisz dane biometryczne w telefonie, aplikacja będzie wymagała reinstalacji.

Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania - skontaktuj się z nami bezpośrednio 32 357 00 24.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 4 (9 463 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Ing buissnes na iPhonie x problem

Pytanie dotyczyło aplikacji Ing buissnes a nie moje Ing. Moje Ing działa tylko buissnes nie.
Odpowiedz
0 Lajków
Toudi84
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-09-2018
Wiadomość 3 z 4 (9 397 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Ing buissnes na iPhonie x problem

Toudi84 Wiemy o błędzie Face ID na iPhonie X na systemie iOS w wersji wyższej niż 11. Pracujemy nad wyprowadzeniem tej usterki i wgraniem poprawki. Planujemy to zrobić w najbliższym czasie, ale nie mogę podać Ci jeszcze dokładnej daty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (9 358 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy