16-09-2018 11:18
17-09-2018 11:45 | Edytowano: 17-09-2018 11:51
W tym modelu telefonu faktycznie nie ma Touch ID.
Możesz korzystać z logowania za pomocą Face ID.
Jeśli w ostatnim czasie zmieniłeś/aś telefon z poprzedniego modelu na iPhone X i zaczytałeś/aś dane z backup'u z iCloud - system skopiował i zainstalował na Twoim telefonie wszystkie dotychczasowe ustawienia, w tym także ustawienia logowania Touch ID.
Aby to zmienić usuń całkowicie aplikację z telefonu:
Następnie pobierz najnowszą wersję w AppStore i przejdź przez aktywację dostępu do konta.
Pamiętaj, że za każdym razem, kiedy zmienisz dane biometryczne w telefonie, aplikacja będzie wymagała reinstalacji.
Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania - skontaktuj się z nami bezpośrednio 32 357 00 24.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.
20-09-2018 07:43
20-09-2018 16:18
Toudi84 Wiemy o błędzie Face ID na iPhonie X na systemie iOS w wersji wyższej niż 11. Pracujemy nad wyprowadzeniem tej usterki i wgraniem poprawki. Planujemy to zrobić w najbliższym czasie, ale nie mogę podać Ci jeszcze dokładnej daty.
No szkoda. Przydałaby mi się taka możliwośc, jakiś tag w tytule czy coś.
18-04-2025Cześć,
Piszę z ciekawym tematem, bo mamy "przejścia" w ING... Staramy się z żoną o kredyt hipoteczny, chcieliśmy kredyt na 730k na mieszkanie (wkład 25%), kwota kredytu miała być przeznaczona na zakup
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |