Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja Ing buissnes na iPhonie x problem

Po instalacji wszystko działa. NATO kasy po aktywacji tuch id od razu aplikacja się zamyka. Przy każdym uruchomieniu otwiera się i od razu zamyka. Muszę ja wtedy znów odinstalować i zainstalować bez aktywacji tuch id. Wcześniej działało ale od momentu resetu iphony już nie działa i tylko pozostaje mi za każdym razem wpisywanie hasła. Nie wiem może ma to związek z tym ze iPhonie x nie ma tuch id tylko face id ale wcześniej działało.
Wersja ios to 11.4.1
Odpowiedz
0 Lajków
Toudi84
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-09-2018
Wiadomość 1 z 4 (9 537 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Ing buissnes na iPhonie x problem

[ Edytowane ]

W tym modelu telefonu faktycznie nie ma Touch ID.
Możesz korzystać z logowania za pomocą Face ID.
Jeśli w ostatnim czasie zmieniłeś/aś telefon z poprzedniego modelu na iPhone X i zaczytałeś/aś dane z backup'u z iCloud - system skopiował i zainstalował na Twoim telefonie wszystkie dotychczasowe ustawienia, w tym także ustawienia logowania Touch ID.
Aby to zmienić usuń całkowicie aplikację z telefonu:

  • Ustawienia/Ogólne/iPhone Pamięć/Moje ING/Usuń aplikację.

Następnie pobierz najnowszą wersję w AppStore i przejdź przez aktywację dostępu do konta. 

Pamiętaj, że za każdym razem, kiedy zmienisz dane biometryczne w telefonie, aplikacja będzie wymagała reinstalacji.

Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania - skontaktuj się z nami bezpośrednio 32 357 00 24.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 4 (9 464 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Ing buissnes na iPhonie x problem

Pytanie dotyczyło aplikacji Ing buissnes a nie moje Ing. Moje Ing działa tylko buissnes nie.
Odpowiedz
0 Lajków
Toudi84
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-09-2018
Wiadomość 3 z 4 (9 398 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Ing buissnes na iPhonie x problem

Toudi84 Wiemy o błędzie Face ID na iPhonie X na systemie iOS w wersji wyższej niż 11. Pracujemy nad wyprowadzeniem tej usterki i wgraniem poprawki. Planujemy to zrobić w najbliższym czasie, ale nie mogę podać Ci jeszcze dokładnej daty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (9 359 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy