Odpowiedz

Wykres analizy

Czy jest zanotowany błąd wykresu analizy wydatków?

Zarówno na komputerze jak i w aplikacji, wykres analizy nie sumuje wszystkich transakcji, lub tylko ich część...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 10 (13 839 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Dzięki za czujność. Rzeczywiście mieliśmy pewne problemy z analizą wydatków i nie działała ona prawidło, natomiast wszystko wróciło już do normy. Proszę daj mi znać czy u Ciebie również wszystko już działa tak jak powinno Emotikon: Mrugający 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 10 (13 811 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Już wszystko w porządku
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 10 (13 804 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Dzięki za potwierdzenie Emotikon: Mrugający 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 10 (13 802 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Chyba się zbyt pospieszyłem, dziś przy próbie zmiany kategorii znów się nie podsumowało jak trzeba... Innymi słowy nadal się przycina.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 10 (13 576 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przeanalizujemy jeszcze raz problem z analizą wydatków.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 6 z 10 (13 513 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Nadal po zmianie kategorii się nie sumuje od razu cała analiza, dopiero po jakimś czasie ( około 2-3h)
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 10 (13 326 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

[ Edytowane ]

Chcielibyśmy to przeanalizować, dlatego proszę Cię o informację czy te opóźnienia dotyczą samych słupków z wykresu ( np słupek mniejszy niż jego faktyczna wartość) czy danych, które są na wykresie (po kliknięciu w dany słupek)? Mogą wystąpić małe opóźnienia w aktualizacji danych, ale nie powinno być to normom.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (13 127 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Problem pojawia się gdy chcę zmienić kategorię na całkiem inną. Trzeba czekać parę godzin zanim na wykresie pojawi się nowa kategoria i podsumuje kwota
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 10 (12 938 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

ErRoR Sprawdziliśmy, że opóźnienia mogą się zdarzyć w sytuacji, gdy klient wykonuje bardzo dużo transakcji. Postaramy się to poprawić. 
Abyśmy mogli sprawdzić dokładnie, jak to wygląda u Ciebie, wyślij do nas wiadomość w Moim ING. 
Ważne, abyś dodał, że kontaktowałeś się z nami w tej sprawie na forum. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 10 z 10 (12 625 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy