Odpowiedz

Telefon do aplikacji e-terminal.

Dzień dobry potrzebuję telefon tylko do aplikacji e-terminal.

Czy xiaomi redmi 12C 3/32GB spełni te wymagania?

Telefon jest z pierwszego kwartału 2023 więc powinno być wszystko zgodne ale wolę zapytać.

 

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 1 z 4 (4 385 wyświetleń)

Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

Rekomendujemy telefon z systemem Android od wersji 11.0. Na pierwszym kroku aktywacji aplikacji ING eTerminal  sprawdzimy czy Twoje urządzenie może ją obsługiwać. 
Zerknij tutaj: https://www.ing.pl/terminale-platnicze/aplikacja-eterminal 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (4 223 wyświetleń)

Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

A czy aplikacja może być zainstalowana na dwóch telefonach jednoczesnie
Odpowiedz
0 Lajków
tomek804
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-05-2024
Wiadomość 3 z 4 (2 061 wyświetleń)

Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

Nie ma ograniczenia w liczbie posiadanych Aplikacji eTerminal od ING. Ale jedna aplikacja może działać tylko na jednym telefonie. To znaczy, że jeśli potrzebujesz kilku eTerminali, musisz podać tę liczbę we wniosku o eTerminal i zapewnić tyle telefonów, ile zamawiasz aplikacji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
127
20
03-03-2023
Wiadomość 4 z 4 (2 006 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy