Odpowiedz

Telefon do aplikacji e-terminal.

Dzień dobry potrzebuję telefon tylko do aplikacji e-terminal.

Czy xiaomi redmi 12C 3/32GB spełni te wymagania?

Telefon jest z pierwszego kwartału 2023 więc powinno być wszystko zgodne ale wolę zapytać.

 

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 1 z 4 (3 137 wyświetleń)

Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

Rekomendujemy telefon z systemem Android od wersji 11.0. Na pierwszym kroku aktywacji aplikacji ING eTerminal  sprawdzimy czy Twoje urządzenie może ją obsługiwać. 
Zerknij tutaj: https://www.ing.pl/terminale-platnicze/aplikacja-eterminal 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 975 wyświetleń)

Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

A czy aplikacja może być zainstalowana na dwóch telefonach jednoczesnie
Odpowiedz
0 Lajków
tomek804
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-05-2024
Wiadomość 3 z 4 (813 wyświetleń)

Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

Nie ma ograniczenia w liczbie posiadanych Aplikacji eTerminal od ING. Ale jedna aplikacja może działać tylko na jednym telefonie. To znaczy, że jeśli potrzebujesz kilku eTerminali, musisz podać tę liczbę we wniosku o eTerminal i zapewnić tyle telefonów, ile zamawiasz aplikacji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 4 z 4 (758 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Witam ja mam zablokowane konto od wczoraj a są na nim środki od dzieci nie mam dostępu by je wypłacić nawet nie wiem za co

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy