Odpowiedz

Telefon do aplikacji e-terminal.

Dzień dobry potrzebuję telefon tylko do aplikacji e-terminal.

Czy xiaomi redmi 12C 3/32GB spełni te wymagania?

Telefon jest z pierwszego kwartału 2023 więc powinno być wszystko zgodne ale wolę zapytać.

 

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 1 z 4 (3 572 wyświetleń)

Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

Rekomendujemy telefon z systemem Android od wersji 11.0. Na pierwszym kroku aktywacji aplikacji ING eTerminal  sprawdzimy czy Twoje urządzenie może ją obsługiwać. 
Zerknij tutaj: https://www.ing.pl/terminale-platnicze/aplikacja-eterminal 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 410 wyświetleń)

Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

A czy aplikacja może być zainstalowana na dwóch telefonach jednoczesnie
Odpowiedz
0 Lajków
tomek804
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-05-2024
Wiadomość 3 z 4 (1 248 wyświetleń)

Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

Nie ma ograniczenia w liczbie posiadanych Aplikacji eTerminal od ING. Ale jedna aplikacja może działać tylko na jednym telefonie. To znaczy, że jeśli potrzebujesz kilku eTerminali, musisz podać tę liczbę we wniosku o eTerminal i zapewnić tyle telefonów, ile zamawiasz aplikacji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 4 z 4 (1 193 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy