05-05-2021 20:36 | Edytowano: 05-05-2021 20:38
W dniu dzisiejszym aplikacja na moim Samsung Galaxy J3 (2016) przestała działać. Chciało jakieś aktualizację, chociaż do końca nie wiem czy chodziło o aktualizację telefonu czy aplikacji, ale obu nie potrafię zrobić, więc odinstalowałem aplikację by zainstalować ponownie...
I... nie mogę nawet znaleźć aplikacji ING w Sklepie Play?
Co mogę zrobić...???
06-05-2021 14:17
W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.
06-05-2021 19:28
Aby zainstalować aplikację mobilną, musisz mieć telefon z systemem:
- Android (od wersji 7.0), lub
- iOS (od wersji 11).
Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |