05-05-2021 20:36 | Edytowano: 05-05-2021 20:38
W dniu dzisiejszym aplikacja na moim Samsung Galaxy J3 (2016) przestała działać. Chciało jakieś aktualizację, chociaż do końca nie wiem czy chodziło o aktualizację telefonu czy aplikacji, ale obu nie potrafię zrobić, więc odinstalowałem aplikację by zainstalować ponownie...
I... nie mogę nawet znaleźć aplikacji ING w Sklepie Play?
Co mogę zrobić...???
06-05-2021 14:17
W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.
06-05-2021 19:28
Aby zainstalować aplikację mobilną, musisz mieć telefon z systemem:
- Android (od wersji 7.0), lub
- iOS (od wersji 11).
Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu.
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182