23-04-2021 18:46
24-04-2021 18:55
Witaj, jeśli masz kartę Mastercard w telefonie, to problem już znamy i pracujemy nad jego rozwiązaniem.
To, co mogę Ci zaproponować teraz, to usunięcie i ponowne dodanie karty w aplikacji.
Jak to zrobić?
Po zalogowaniu, proszę, kliknij na bąbel „Karty i płatności telefonem”, następnie kliknij bąbel Mastercard w telefonie. Rozwiń menu Płatności w telefonie z napisem Aktywna, następnie wybierz, proszę, Usuń kartę z tego urządzenia. Wyloguj się z aplikacji, zaloguj ponownie i aktywuj płatności (Karty i płatności telefonem > Mastercard w Telefonie > Aktywuj) Wszystko będzie działało. ![]()
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |