23-04-2021 18:46
24-04-2021 18:55
Witaj, jeśli masz kartę Mastercard w telefonie, to problem już znamy i pracujemy nad jego rozwiązaniem.
To, co mogę Ci zaproponować teraz, to usunięcie i ponowne dodanie karty w aplikacji.
Jak to zrobić?
Po zalogowaniu, proszę, kliknij na bąbel „Karty i płatności telefonem”, następnie kliknij bąbel Mastercard w telefonie. Rozwiń menu Płatności w telefonie z napisem Aktywna, następnie wybierz, proszę, Usuń kartę z tego urządzenia. Wyloguj się z aplikacji, zaloguj ponownie i aktywuj płatności (Karty i płatności telefonem > Mastercard w Telefonie > Aktywuj) Wszystko będzie działało. ![]()
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |