Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Konieczność autoryzacji każdej transakcji w aplikacji Moje Ing

Jakiś czas temu zepsuł mi się telefon i od nowa musiałem ustawić sobie aplikacje mobilną oraz zainstalować google pay. Wszystko w teorii działa, ale musze za każdą transakcją potwierdzać w aplikacji mobilnej płatność po przez podanie pinu. Wcześniej tego nie musiałem robić. Jest to dla mnie męczące gdy np robię dużo małych transakcji w aplikacji google play. Np. kupuje 10 razy coś w aplikacji za cenę 2.99zł. 

 

Wcześniej jak płaciłem zbliżeniowo telefonem za pomocą aplikacji google pay, to mogłem nawet płacić kwoty powyżej 100zł bez potwierdzenia pinem na terminalu (po prostu płatność przechodziła i było to jeszcze w tym roku).

 

Czy coś się zmieniło w regulaminie i po prostu zbiegło się to z awarią mojego telefonu, czy ja coś mam źle skonfigurowane. Już nie mówię o dużych kwotach, ale potwierdzanie w aplikacji każdego zakupu za 3zł jest strasznie męczące.

Odpowiedz
0 Lajków
pawmaj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 978 wyświetleń)

Re: Konieczność autoryzacji każdej transakcji w aplikacji Moje Ing

@pawmaj Standardowo transakcje w sklepach stacjonarnych powyżej 100 zł należy dodatkowo potwierdzić przez odblokowanie telefonu. Można to zrobić za pomocą odcisku palca, rozpoznawania twarzy lub kodem blokady - w zależności od ustawień Twojego telefonu. Transakcje internetowe powinny również przechodzić łatwo i szybko dzięki Google Pay. Spróbuj w tej sytuacji przeinstalować aplikację i jeszcze raz dodaj kartę do GP. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 926 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy