Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Konieczność autoryzacji każdej transakcji w aplikacji Moje Ing

Jakiś czas temu zepsuł mi się telefon i od nowa musiałem ustawić sobie aplikacje mobilną oraz zainstalować google pay. Wszystko w teorii działa, ale musze za każdą transakcją potwierdzać w aplikacji mobilnej płatność po przez podanie pinu. Wcześniej tego nie musiałem robić. Jest to dla mnie męczące gdy np robię dużo małych transakcji w aplikacji google play. Np. kupuje 10 razy coś w aplikacji za cenę 2.99zł. 

 

Wcześniej jak płaciłem zbliżeniowo telefonem za pomocą aplikacji google pay, to mogłem nawet płacić kwoty powyżej 100zł bez potwierdzenia pinem na terminalu (po prostu płatność przechodziła i było to jeszcze w tym roku).

 

Czy coś się zmieniło w regulaminie i po prostu zbiegło się to z awarią mojego telefonu, czy ja coś mam źle skonfigurowane. Już nie mówię o dużych kwotach, ale potwierdzanie w aplikacji każdego zakupu za 3zł jest strasznie męczące.

Odpowiedz
0 Lajków
pawmaj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 978 wyświetleń)

Re: Konieczność autoryzacji każdej transakcji w aplikacji Moje Ing

@pawmaj Standardowo transakcje w sklepach stacjonarnych powyżej 100 zł należy dodatkowo potwierdzić przez odblokowanie telefonu. Można to zrobić za pomocą odcisku palca, rozpoznawania twarzy lub kodem blokady - w zależności od ustawień Twojego telefonu. Transakcje internetowe powinny również przechodzić łatwo i szybko dzięki Google Pay. Spróbuj w tej sytuacji przeinstalować aplikację i jeszcze raz dodaj kartę do GP. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
565
122
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 926 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy