Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Konieczność autoryzacji każdej transakcji w aplikacji Moje Ing

Jakiś czas temu zepsuł mi się telefon i od nowa musiałem ustawić sobie aplikacje mobilną oraz zainstalować google pay. Wszystko w teorii działa, ale musze za każdą transakcją potwierdzać w aplikacji mobilnej płatność po przez podanie pinu. Wcześniej tego nie musiałem robić. Jest to dla mnie męczące gdy np robię dużo małych transakcji w aplikacji google play. Np. kupuje 10 razy coś w aplikacji za cenę 2.99zł. 

 

Wcześniej jak płaciłem zbliżeniowo telefonem za pomocą aplikacji google pay, to mogłem nawet płacić kwoty powyżej 100zł bez potwierdzenia pinem na terminalu (po prostu płatność przechodziła i było to jeszcze w tym roku).

 

Czy coś się zmieniło w regulaminie i po prostu zbiegło się to z awarią mojego telefonu, czy ja coś mam źle skonfigurowane. Już nie mówię o dużych kwotach, ale potwierdzanie w aplikacji każdego zakupu za 3zł jest strasznie męczące.

Odpowiedz
0 Lajków
pawmaj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 912 wyświetleń)

Re: Konieczność autoryzacji każdej transakcji w aplikacji Moje Ing

@pawmaj Standardowo transakcje w sklepach stacjonarnych powyżej 100 zł należy dodatkowo potwierdzić przez odblokowanie telefonu. Można to zrobić za pomocą odcisku palca, rozpoznawania twarzy lub kodem blokady - w zależności od ustawień Twojego telefonu. Transakcje internetowe powinny również przechodzić łatwo i szybko dzięki Google Pay. Spróbuj w tej sytuacji przeinstalować aplikację i jeszcze raz dodaj kartę do GP. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
642
132
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 860 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy