Odpowiedz

Samsung Galaxy J3 2016

[ Edytowane ]

W dniu dzisiejszym aplikacja na moim Samsung Galaxy J3 (2016) przestała działać. Chciało jakieś aktualizację, chociaż do końca nie wiem czy chodziło o aktualizację telefonu czy aplikacji, ale obu nie potrafię zrobić, więc odinstalowałem aplikację by zainstalować ponownie...
 I... nie mogę nawet znaleźć aplikacji ING w Sklepie Play?

Co mogę zrobić...???

Odpowiedz
0 Lajków
kr
kr
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
9
0
09-04-2017
Wiadomość 1 z 3 (548 wyświetleń)

Re.: Samsung Galaxy J3 2016

W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.

kmacon
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
5
06-05-2021
Wiadomość 2 z 3 (503 wyświetleń)

Re: Re.: Samsung Galaxy J3 2016

Aby zainstalować aplikację mobilną, musisz mieć telefon z systemem:
- Android (od wersji 7.0), lub
- iOS (od wersji 11).


Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
40
8
14-12-2020
Wiadomość 3 z 3 (480 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
007582/062021

Prosze o przyspieszenie zgloszenia nr 007582/062021 . Ile czasu trzeba czekac na odblokowanie konta .?! Obiecaliscie 2-3dni a czekam juz 2 tygodnie . Przez wasz bank czlowiek jest bez srodkow do zycia...

23-06-2021
Re: zamknięcie karty kredytowej

Standardowo kartę kredytową możesz zamknąć w naszym oddziale lub korespondencyjnie.
Jeśli chciałbyś zamknąć swoją kartę najlepiej jak skorzystasz z jednej z tych dwóch opcji.
Nasze oddziały są już otw

...

23-06-2021
Prowizja

Dlaczego wprowadziliście prowizję od gier hazardowych przy płatności kartą ?

23-06-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy