Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

[ Edytowane ]

Witam,

Mój problem pojawia się podczas próby wykonania transakcji na telefonie, gdzie wymagane jest podanie kodu autoryzacji wysyłanego SMS-em. Wiadomość dochodzi w ciągu kilku sekund, jednak po otwarciu i przeczytaniu/spisaniu/skopiowania kodu, aplikacja traci połączenie i należy zalogować się ponownie. Transakcja wtedy staje się niemożliwa do wykonania. Nie trzeba chyba pisać, jak bardzo może to być irytujące (delikatnie mówiąc). Autoryzacji SMS niestety nie da się wyłączyć, ale może ktoś z Państwa ma podobny problem?

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaN
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-04-2022
Wiadomość 1 z 6 (5 512 wyświetleń)

Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Przykro mi, że pojawił się taki kłopot podczas wykonywania transakcji wymagających kodów autoryzacyjnych.
W takiej sytuacji, spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną w swoim telefonie, po czym wyłącz go na minutę. To pozwoli odświeżyć pracę Twojego urządzenia.
Jeśli nie przyniesie to poprawy, odinstaluj aplikację na swoim telefonie, po czym zainstaluj ją na nowo.
 

***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 6 (5 473 wyświetleń)

Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Nie pamiętam loginu i hasła do mojego konta nie wychodząc z domu przez internet załatwię to.
Odpowiedz
0 Lajków
soemil009
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-04-2022
Wiadomość 3 z 6 (5 362 wyświetleń)

Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

soemil009, na Twój podobny post odpowiedzieliśmy już tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Nie-pami%C4%99tam-has%C5%82a/m-p/36711#...

Zachęcamy do prowadzenia rozmowy w jednym wątku Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
585
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 6 (5 359 wyświetleń)

Re.: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Problem wciąż występuje w aplikacji ING. Ten problem nie dotyczy tylko wpisywania hasła z SMSa, ale on dotyczy przełączania między aplikacjami na androidzie.
Po przełączeniu na "Wiadomości SMS" i odczytaniu SMSa i próbie przełączenia na aplikacje ING , gdzie powinniśmy wpisać hasło SMSowe do potwierdzenia operacji. Aplikacja ING restartuje się od początku.

To nie jest problem cache, instalowania , odinstalowania aplikacji ING. Jest to poważny błąd w tej aplikacji. Proszę przezkazać tą informacje do centrum programistycznego ING.
Odpowiedz
0 Lajków
techi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-09-2024
Wiadomość 5 z 6 (831 wyświetleń)

Re.: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Może to oznaczać, że pamięć telefonu jest przeciążona. Prosimy, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji i zamknąć nieużywane aplikacje, które działają w tle. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING, wtedy przekażemy zgłoszenie do działu technicznego



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
585
125
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (732 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy