Odpowiedz

Ujednolicenie Aplikacji oraz innych uslug

[ Edytowane ]
Chciałbym zasugerować ujednolicenie aplikacji Moje ING z zagranicznymi aplikacjami ING, aby klienci mogli korzystać z tych samych funkcji i interfejsu bez względu na kraj. Chodzi mi dokladnie o aplikacje ING np. Tureckiego ING, Belgijskiego ING aby byla naprawde fajna i jeszcze prostsza wyglądowo

Dodatkowo, warto byłoby pomyśleć o odświeżeniu oferty kont – bardziej zróżnicowane pakiety, nowoczesne opcje oszczędzania czy ciekawe opcje walutowe np jakie sa w konkurencyjnych bankach Emotikon: Szczęśliwy

Na koniec, proponuję odświeżenie designu kart debetowych i kredytowych. Nowoczesny wygląd kart mógłby podkreślać innowacyjny charakter ING tzn. Blind notch, dane na rewersie karty oraz nowe pomaranczowe karty z lwem

Dodatkowo:
- Ciemne tło w aplikacji Emotikon: Szczęśliwy
- Wyższe limity Blik (czekamy czekamy! może za pare lat sie doczekamy)
Odpowiedz
0 Lajków
Seebson000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
15-02-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 411 wyświetleń)

Re.: Ujednolicenie Aplikacji oraz innych uslug

@Seebson000  bardzo serdecznie dziękujemy za Twoją opinię w tych kwestiach. Zawsze zależy nam, aby nasze produkty i usługi były przejrzyste i konkurencyjne. Dziękujemy za Twój głos. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
336
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 316 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy