Odpowiedz

Ujednolicenie Aplikacji oraz innych uslug

[ Edytowane ]
Chciałbym zasugerować ujednolicenie aplikacji Moje ING z zagranicznymi aplikacjami ING, aby klienci mogli korzystać z tych samych funkcji i interfejsu bez względu na kraj. Chodzi mi dokladnie o aplikacje ING np. Tureckiego ING, Belgijskiego ING aby byla naprawde fajna i jeszcze prostsza wyglądowo

Dodatkowo, warto byłoby pomyśleć o odświeżeniu oferty kont – bardziej zróżnicowane pakiety, nowoczesne opcje oszczędzania czy ciekawe opcje walutowe np jakie sa w konkurencyjnych bankach Emotikon: Szczęśliwy

Na koniec, proponuję odświeżenie designu kart debetowych i kredytowych. Nowoczesny wygląd kart mógłby podkreślać innowacyjny charakter ING tzn. Blind notch, dane na rewersie karty oraz nowe pomaranczowe karty z lwem

Dodatkowo:
- Ciemne tło w aplikacji Emotikon: Szczęśliwy
- Wyższe limity Blik (czekamy czekamy! może za pare lat sie doczekamy)
Odpowiedz
0 Lajków
Seebson000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
15-02-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 238 wyświetleń)

Re.: Ujednolicenie Aplikacji oraz innych uslug

@Seebson000  bardzo serdecznie dziękujemy za Twoją opinię w tych kwestiach. Zawsze zależy nam, aby nasze produkty i usługi były przejrzyste i konkurencyjne. Dziękujemy za Twój głos. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 143 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy