Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

[ Edytowane ]

Witam,

Mój problem pojawia się podczas próby wykonania transakcji na telefonie, gdzie wymagane jest podanie kodu autoryzacji wysyłanego SMS-em. Wiadomość dochodzi w ciągu kilku sekund, jednak po otwarciu i przeczytaniu/spisaniu/skopiowania kodu, aplikacja traci połączenie i należy zalogować się ponownie. Transakcja wtedy staje się niemożliwa do wykonania. Nie trzeba chyba pisać, jak bardzo może to być irytujące (delikatnie mówiąc). Autoryzacji SMS niestety nie da się wyłączyć, ale może ktoś z Państwa ma podobny problem?

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaN
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-04-2022
Wiadomość 1 z 4 (3 853 wyświetleń)

Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Przykro mi, że pojawił się taki kłopot podczas wykonywania transakcji wymagających kodów autoryzacyjnych.
W takiej sytuacji, spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną w swoim telefonie, po czym wyłącz go na minutę. To pozwoli odświeżyć pracę Twojego urządzenia.
Jeśli nie przyniesie to poprawy, odinstaluj aplikację na swoim telefonie, po czym zainstaluj ją na nowo.
 

***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 4 (3 814 wyświetleń)

Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Nie pamiętam loginu i hasła do mojego konta nie wychodząc z domu przez internet załatwię to.
Odpowiedz
0 Lajków
soemil009
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-04-2022
Wiadomość 3 z 4 (3 703 wyświetleń)

Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

soemil009, na Twój podobny post odpowiedzieliśmy już tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Nie-pami%C4%99tam-has%C5%82a/m-p/36711#...

Zachęcamy do prowadzenia rozmowy w jednym wątku Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
549
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 700 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

Daj znać jaki rezultat bo jestem ciekaw. Problem rzecz jasna leży w całym systemie. Obecnie, żeby normalnie funkcjonować musisz posiadać konto w banku (nawet jako osoba fizyczna, bo o prowadzeniu nawe

...

21-02-2024
Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem

W ING Księgowość nadal sporo problemów.

Udostępniają API, w którym nie da się zaznaczyć, że klient jest osobą fizyczną, co w przypadku edycji faktury w przeglądarce za każdym razem wymaga ręcznej edycj...

21-02-2024
Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Ten wątek został oznaczony jako "rozwiązany".
Rozwiązanie: "mamy swoich klientów i ich merytoryczne argumenty gdzieś, nasi uparci Product Managerowie i ich archaiczne opinie na temat bezpieczeństwa są ...

21-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy