Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

[ Edytowane ]

Witam,

Mój problem pojawia się podczas próby wykonania transakcji na telefonie, gdzie wymagane jest podanie kodu autoryzacji wysyłanego SMS-em. Wiadomość dochodzi w ciągu kilku sekund, jednak po otwarciu i przeczytaniu/spisaniu/skopiowania kodu, aplikacja traci połączenie i należy zalogować się ponownie. Transakcja wtedy staje się niemożliwa do wykonania. Nie trzeba chyba pisać, jak bardzo może to być irytujące (delikatnie mówiąc). Autoryzacji SMS niestety nie da się wyłączyć, ale może ktoś z Państwa ma podobny problem?

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaN
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-04-2022
Wiadomość 1 z 5 (4 700 wyświetleń)

Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Przykro mi, że pojawił się taki kłopot podczas wykonywania transakcji wymagających kodów autoryzacyjnych.
W takiej sytuacji, spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną w swoim telefonie, po czym wyłącz go na minutę. To pozwoli odświeżyć pracę Twojego urządzenia.
Jeśli nie przyniesie to poprawy, odinstaluj aplikację na swoim telefonie, po czym zainstaluj ją na nowo.
 

***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 5 (4 663 wyświetleń)

Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Nie pamiętam loginu i hasła do mojego konta nie wychodząc z domu przez internet załatwię to.
Odpowiedz
0 Lajków
soemil009
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-04-2022
Wiadomość 3 z 5 (4 552 wyświetleń)

Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

soemil009, na Twój podobny post odpowiedzieliśmy już tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Nie-pami%C4%99tam-has%C5%82a/m-p/36711#...

Zachęcamy do prowadzenia rozmowy w jednym wątku Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
582
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 5 (4 549 wyświetleń)

Re.: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Problem wciąż występuje w aplikacji ING. Ten problem nie dotyczy tylko wpisywania hasła z SMSa, ale on dotyczy przełączania między aplikacjami na androidzie.
Po przełączeniu na "Wiadomości SMS" i odczytaniu SMSa i próbie przełączenia na aplikacje ING , gdzie powinniśmy wpisać hasło SMSowe do potwierdzenia operacji. Aplikacja ING restartuje się od początku.

To nie jest problem cache, instalowania , odinstalowania aplikacji ING. Jest to poważny błąd w tej aplikacji. Proszę przezkazać tą informacje do centrum programistycznego ING.
Odpowiedz
0 Lajków
techi
Nowy w branży I
Nowy w branży I icon
1
0
23-09-2024
Wiadomość 5 z 5 (21 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Problem wciąż występuje w aplikacji ING. Ten problem nie dotyczy tylko wpisywania hasła z SMSa, ale on dotyczy przełączania między aplikacjami na androidzie.
Po przełączeniu na "Wiadomości SMS" i odczy...

23-09-2024
Zmiana istotna w trakcie trwającego kredytu hipotecznego

Dzień Dobry,

Jesteśmy w trakcie budowy domu i posiadamy kredyt hipoteczny w ING. Zastanawiamy się nad zmianą sposobu ogrzewania z pompy ciepła zawartej w projekcie na pellet. Jest to zmiana istotna wię

...

23-09-2024
Druga transza

Jak długo czeka się na uruchomienie drugiej transzy na prace remontowe po złożeniu dyspozycji przez moje ING?
Wiem, że standardowo mają 10 dni. Ale zastanawiam się nad realnym czasem uruchomienia.

23-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy