08-04-2022 08:53 | Edytowano: 08-04-2022 08:54
Witam,
Mój problem pojawia się podczas próby wykonania transakcji na telefonie, gdzie wymagane jest podanie kodu autoryzacji wysyłanego SMS-em. Wiadomość dochodzi w ciągu kilku sekund, jednak po otwarciu i przeczytaniu/spisaniu/skopiowania kodu, aplikacja traci połączenie i należy zalogować się ponownie. Transakcja wtedy staje się niemożliwa do wykonania. Nie trzeba chyba pisać, jak bardzo może to być irytujące (delikatnie mówiąc). Autoryzacji SMS niestety nie da się wyłączyć, ale może ktoś z Państwa ma podobny problem?
09-04-2022 09:31
Przykro mi, że pojawił się taki kłopot podczas wykonywania transakcji wymagających kodów autoryzacyjnych.
W takiej sytuacji, spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną w swoim telefonie, po czym wyłącz go na minutę. To pozwoli odświeżyć pracę Twojego urządzenia.
Jeśli nie przyniesie to poprawy, odinstaluj aplikację na swoim telefonie, po czym zainstaluj ją na nowo.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
09-04-2022 11:13
14-04-2022 07:34
soemil009, na Twój podobny post odpowiedzieliśmy już tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Nie-pami%C4%99tam-has%C5%82a/m-p/36711#...
Zachęcamy do prowadzenia rozmowy w jednym wątku
23-09-2024 12:09
Dzień Dobry,
Jesteśmy w trakcie budowy domu i posiadamy kredyt hipoteczny w ING. Zastanawiamy się nad zmianą sposobu ogrzewania z pompy ciepła zawartej w projekcie na pellet. Jest to zmiana istotna wię
... 23-09-2024