09-04-2019 01:45
10-04-2019 06:49 | Edytowano: 10-04-2019 06:52
Wiemy, że jest to dla Was ważny temat.
Rozważamy wprowadzenie takiej zmiany.
Jeżeli zdecydujemy się na nią - na pewno poinformujemy o tym
07-07-2019 11:19
Dzień dobry,
mam pytanie odnośnie płatności kodem blik poprzez aplikację. Mam na telefonie zainstalowane aplikacje dwóch różnych banków w których posiadam konta. Ostatnio podczas płatności przy użyciu kodu blik z aplikacji innego banku niż ING, na koncie ING została zastosowana również blokada płatności, która następnie została zwolniona. Nie wiem czemu się tak dzieje? Skoro kod blik został wygenerowany z innej aplikacji? Dlaczego kwota tej transakcji zostaje również zablokowana chwilowo a koncie ING?
10-07-2019 09:05
Taka sytuacja nie powinna wystąpić. Chcielibyśmy to sprawdzić, dlatego proszę napisz do nas w Moim ING (czat, wiadomość) lub zadzwoń +48 32 357 00 69.
29-08-2021 20:46
30-08-2021 20:06
@arkgus przelewy BLIK na telefon są ograniczone tylko w wysokości, a nie w ilości. Jeden taki przelew to maksymalnie 500 zł. A w ciągu dnia przelejesz maksymalnie 1 000 zł. Są to limity stałe, których nie można edytować.
05-08-2022 19:47
Witam Serdecznie,
Mam pytanie odnośnie stałych limitów przelewów na telefon blik. Z jakiego powodu są ustawione stałe limity tylko do 1000zł dziennie i maksymalnie 500zł na pojedynczy przelew? W dobie dzisiejszej cyfryzacji jest to trochę śmieszna kwota.
Pozdrawiam,
Krzysztof
08-08-2022 09:45
Witaj,
analizujemy opcję zmiany limitów na przelewy na telefon BLIK.
26-09-2022 20:57
No to zanalizujcie w końcu to zwiększenie limitów albo dajcie jakiś sensowny powód dla którego tego nie zrobicie. Jak boicie się o bezpieczeństwo moich pieniędzy to może zanalizujcie logowanie dwuskładnikowe na miarę roku 2022 zamiast prehistorycznego maskowania liter hasła.
I błagam, bez kolejnej odpowiedzi z szablonu.
03-09-2023 19:42
Czy będzie zmiana stałych limitów przelewów na telefon? Klient powinien sam ustalać swoje limity, tak jak jest to w każdym innym banku. Duży minus tutaj dla ing pod tym względem.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024