13-01-2018 13:01
Witam,
dlaczego ING ma jakieś dziwne limity na przelewy na telefon? Robiąc przelew z PKO można przelać nawet kilkaset PLN. ING nie pozwala przelać jednorazowo więcej niż 200PLN... pytam się co to komu szkodzi???
14-01-2018 13:16
Przelew na telefon (w tym przelew BLIK) jednorazowo nie może przekroczyć 200 zł, a dziennie 500 zł.
Przekazałem Twoją sugestię, aby zwiększyć ten limit, do zespołu odpowiedzialnego za rozwój bankowości internetowej.
14-01-2018 13:24
No ale limity BLIK (teoretycznie) można samemu definiować... poza tymi włąśnie. Nie jest to narzucone przez BLIK bo w innych bankach działa więc to po prostu ING chce być bardziej 'do przodu"?
Byłoby miło zdjąć ten limit i/lub umożliwić dostosowanie jego wielkości...
15-01-2018 13:32
Zgadza się, to limity wewnętrzne.
Przekazałam Twoją uwagę do odpowiedniego zespołu. Na ten moment nie ma jednak takiej możliwości.
24-06-2018 12:29
Przelew BLIK na telefon jednorazowo nie może przekroczyć 200 zł, a dziennie 500 zł.
Sugestia, aby zdecydowanie podwyższyć limity, bo w innych bankach limity jednorazowe czy dzienne wynoszą minimum kilka tys. zł, więc ING jest zdecydowanie z tyłu za konkurencją...
25-06-2018 09:10 | Edytowano: 25-06-2018 09:11
Masz rację co do limitów na przelewy na telefon BLIK:
Dziękuję za Twoją sugestię co do ich zwiększenia. Przesłałam ją do odpowiedniego zespołu.
23-02-2019 12:01
I co dalej, co postanowił zespół, będzie zwiększenie limitów, czy dalej tkwimy w tak skromnych kwotach?
Dodam tylko, że konkurencja jest mocno do przodu, bo jednorazowo można wykonać przelew na telefon BLIK w kwocie do 3000 zł i to w kilku bankach!
24-02-2019 13:01
Dziękujemy za Twoją opinię!
Dla bezpieczeństwa Twoich pieniędzy oferujemy niezmiennie limit dzienny BLIK 500 zł do przelewów na telefon.
Limit pojedynczej transakcji wynosi przy tym 200 zł.
Jeżeli będziesz chciał wykonać przelewy na wyższe kwoty, konieczne będzie zalogowanie się do Mojego ING i wykonanie tradycyjnego przelewu.
Jeśli w przyszłości zmienimy te limity, będziemy informowali o tym na bieżąco.
24-02-2019 23:58
Drogie i kochane ING - przestańcie w końcu … jak potłuczeni i podcierać sie "bezpieczeństwem" bo szastacie tym terminem jak przysłowiową "Kobietą Lekkich Obyczajów" - tutaj " wtrosce o bezpieczeństwo" ale jak ludzie domagają sie (na przykład) autoryzacji kodem każdej transakcji albo aplikacji w trybie "tylko do odczytu" to nagle bezpieczeństwo środków klientów wam umyka...
żenująca namiastka banku!
13-03-2019 11:13
Przeszedłem do ING z Santander. Miałem również Millenium i PKO i bardzo się zdziwiłem jak niskie są limity przelewów na telefon... W innych bankach można przelewać o wiele większe kwoty i te wasze 500 zł dziennie są śmieszne
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024