09-04-2019 01:45
10-04-2019 06:49 | Edytowano: 10-04-2019 06:52
Wiemy, że jest to dla Was ważny temat.
Rozważamy wprowadzenie takiej zmiany.
Jeżeli zdecydujemy się na nią - na pewno poinformujemy o tym
07-07-2019 11:19
Dzień dobry,
mam pytanie odnośnie płatności kodem blik poprzez aplikację. Mam na telefonie zainstalowane aplikacje dwóch różnych banków w których posiadam konta. Ostatnio podczas płatności przy użyciu kodu blik z aplikacji innego banku niż ING, na koncie ING została zastosowana również blokada płatności, która następnie została zwolniona. Nie wiem czemu się tak dzieje? Skoro kod blik został wygenerowany z innej aplikacji? Dlaczego kwota tej transakcji zostaje również zablokowana chwilowo a koncie ING?
10-07-2019 09:05
Taka sytuacja nie powinna wystąpić. Chcielibyśmy to sprawdzić, dlatego proszę napisz do nas w Moim ING (czat, wiadomość) lub zadzwoń +48 32 357 00 69.
29-08-2021 20:46
30-08-2021 20:06
@arkgus przelewy BLIK na telefon są ograniczone tylko w wysokości, a nie w ilości. Jeden taki przelew to maksymalnie 500 zł. A w ciągu dnia przelejesz maksymalnie 1 000 zł. Są to limity stałe, których nie można edytować.
05-08-2022 19:47
Witam Serdecznie,
Mam pytanie odnośnie stałych limitów przelewów na telefon blik. Z jakiego powodu są ustawione stałe limity tylko do 1000zł dziennie i maksymalnie 500zł na pojedynczy przelew? W dobie dzisiejszej cyfryzacji jest to trochę śmieszna kwota.
Pozdrawiam,
Krzysztof
08-08-2022 09:45
Witaj,
analizujemy opcję zmiany limitów na przelewy na telefon BLIK.
26-09-2022 20:57
No to zanalizujcie w końcu to zwiększenie limitów albo dajcie jakiś sensowny powód dla którego tego nie zrobicie. Jak boicie się o bezpieczeństwo moich pieniędzy to może zanalizujcie logowanie dwuskładnikowe na miarę roku 2022 zamiast prehistorycznego maskowania liter hasła.
I błagam, bez kolejnej odpowiedzi z szablonu.
03-09-2023 19:42
Czy będzie zmiana stałych limitów przelewów na telefon? Klient powinien sam ustalać swoje limity, tak jak jest to w każdym innym banku. Duży minus tutaj dla ing pod tym względem.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024