15-08-2018 14:10
16-08-2018 14:14
Dziękujemy za sugestię. Analizujemy możliwość wprowadzenia czata w aplikacji Moje ING.
19-04-2019 18:55
20-04-2019 19:07
Wciąż przyglądamy się tej możliwości. Poinformujemy Cię jak zapadną jakieś decyzje w tej sprawie.
07-07-2019 13:02
Wiadomo coś na temat czatu?
08-07-2019 13:25
Tak, jesteśmy już na etapie testów i udostępniania aktualizacji
08-07-2019 22:04
11-07-2019 18:38
11-07-2019 18:43
Czasowo wyłączyliśmy tę usługę ze względu na konieczność wgrania poprawek.
Możesz skontaktować się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową.
Specjaliści są dostępni w tygodniu od 8:00 do 00:00 i w soboty od 8:00 do 22:00.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024