Odpowiedz

Propozycja ulepszenia...

Czy jest w planach banku wprowadzić czat w aplikacji Moje ING?

Była by to bardzo fajna opcja, inne banki powoli już wprowadzają taką opcję...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 9 (9 877 wyświetleń)

Re.: Propozycja ulepszenia...

Dziękujemy za sugestię. Analizujemy możliwość wprowadzenia czata w aplikacji Moje ING.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 2 z 9 (9 814 wyświetleń)

Re.: Propozycja ulepszenia...

Wiadomo może coś więcej, czy można liczyć na czat w aplikacji?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 9 (8 780 wyświetleń)

Re: Re.: Propozycja ulepszenia...

Wciąż przyglądamy się tej możliwości. Poinformujemy Cię jak zapadną jakieś decyzje w tej sprawie.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 4 z 9 (8 733 wyświetleń)

Re: Re.: Propozycja ulepszenia...

Wiadomo coś na temat czatu? 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 9 (7 785 wyświetleń)

Re: Re.: Propozycja ulepszenia...

Tak, jesteśmy już na etapie testów i udostępniania aktualizacji Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 9 (7 740 wyświetleń)

Re: Re.: Propozycja ulepszenia...

Dziś przyszła do mnie aktualizacja, jedyny minus to że nie jest to czat w aplikacji tylko w wyszukiwarce, ale ważne że jest :-)
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 9 (7 716 wyświetleń)

Re: Re.: Propozycja ulepszenia...

Tego się po was nie spodziewałem, nagle gdy czat jest potrzebny okazuje się że magicznie zniknął z aplikacji, co to za pomysły?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 9 (7 528 wyświetleń)

Re: Re.: Propozycja ulepszenia...

Czasowo wyłączyliśmy tę usługę ze względu na konieczność wgrania poprawek. 
Możesz skontaktować się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową. 
Specjaliści są dostępni w tygodniu od 8:00 do 00:00 i w soboty od 8:00 do 22:00.
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 9 z 9 (7 526 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202

...

20-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy