15-08-2018 14:10
16-08-2018 14:14
Dziękujemy za sugestię. Analizujemy możliwość wprowadzenia czata w aplikacji Moje ING.
19-04-2019 18:55
20-04-2019 19:07
Wciąż przyglądamy się tej możliwości. Poinformujemy Cię jak zapadną jakieś decyzje w tej sprawie.
07-07-2019 13:02
Wiadomo coś na temat czatu?
08-07-2019 13:25
Tak, jesteśmy już na etapie testów i udostępniania aktualizacji ![]()
08-07-2019 22:04
11-07-2019 18:38
11-07-2019 18:43
Czasowo wyłączyliśmy tę usługę ze względu na konieczność wgrania poprawek.
Możesz skontaktować się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową.
Specjaliści są dostępni w tygodniu od 8:00 do 00:00 i w soboty od 8:00 do 22:00.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |