15-08-2018 14:10
16-08-2018 14:14
Dziękujemy za sugestię. Analizujemy możliwość wprowadzenia czata w aplikacji Moje ING.
19-04-2019 18:55
20-04-2019 19:07
Wciąż przyglądamy się tej możliwości. Poinformujemy Cię jak zapadną jakieś decyzje w tej sprawie.
07-07-2019 13:02
Wiadomo coś na temat czatu?
08-07-2019 13:25
Tak, jesteśmy już na etapie testów i udostępniania aktualizacji
08-07-2019 22:04
11-07-2019 18:38
11-07-2019 18:43
Czasowo wyłączyliśmy tę usługę ze względu na konieczność wgrania poprawek.
Możesz skontaktować się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową.
Specjaliści są dostępni w tygodniu od 8:00 do 00:00 i w soboty od 8:00 do 22:00.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024