Odpowiedz

Re.: Problem z aplikacją ING na Iphonie

2a00:f41:58c2:21db:6526:f5ac:8fa2:8e2c To mój IP na iPhone 12 pro max z danych transferowych Orange
Odpowiedz
0 Lajków
KasiaCz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-07-2021
Wiadomość 11 z 16 (4 703 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją ING na Iphonie

@KasiaCz Dziękuję za zgłoszenie. Jak korzystasz z danych komórkowych na telefonie spróbuj jeszcze wyłączyć swój telefon, uruchomić go raz jeszcze.
Następnie zaloguj się do aplikacji ponownie. Daj znać czy się udało. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 12 z 16 (4 698 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją ING na Iphonie

Udało się jakoś rozwiązać ten problem? Bo u mnie właśnie apka działa tylko na wifi, czyli mogę skorzystać z niej wyłącznie w domu lub w pracy, poza zasięgiem wifi, czyli wszędzie poza domem nie mogę używać aplikacji bo wyskakuje „nie można pobrać danych” co jest bardzo irytujące, bo apkę mam po to by właśnie nie logować sie z przeglądarki ( z przeglądarki działa zawsze).
Odpowiedz
0 Lajków
pani_marta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-09-2021
Wiadomość 13 z 16 (4 113 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją ING na Iphonie

@pani_marta sprawdź proszę, w ustawieniach telefonu, czy po wybraniu Moje ING mobile, masz włączone dane sieci komórkowej. Jeśli tak, zrestartuj swój telefon.
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 14 z 16 (4 080 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na Iphonie

iPhone 7 ten sam problem jak łącze z wifi to mogę wejść na aplikacje a jak przez sieć komórkowa to nie
Odpowiedz
0 Lajków
Patrycja2000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-03-2022
Wiadomość 15 z 16 (3 098 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na Iphonie

Prosimy, usuń pamięć podręczną aplikacji i zrestartuj telefon. Daj znać, czy to pomogło. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 16 z 16 (3 070 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o

...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Szaleństwo.
Dzisiaj powinniśmy mieć decyzję końcową, a bank wystosował komunikat, że oczekuje na brakujące dokumenty. Serio...?

29-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy