15-07-2021 13:51
15-07-2021 14:00
@KasiaCz Dziękuję za zgłoszenie. Jak korzystasz z danych komórkowych na telefonie spróbuj jeszcze wyłączyć swój telefon, uruchomić go raz jeszcze.
Następnie zaloguj się do aplikacji ponownie. Daj znać czy się udało.
22-09-2021 19:23
23-09-2021 18:01
@pani_marta sprawdź proszę, w ustawieniach telefonu, czy po wybraniu Moje ING mobile, masz włączone dane sieci komórkowej. Jeśli tak, zrestartuj swój telefon.
10-03-2022 16:17
11-03-2022 16:43
Prosimy, usuń pamięć podręczną aplikacji i zrestartuj telefon. Daj znać, czy to pomogło.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024