Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Ja mam odblokowany więc mogę mogę mieć 2 problemy
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 21 z 75 (20 806 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Dobra znalazłem w zakładce oferta / karty i płatność telefonem informację że muszę się udać z opiekunem prawnym do placówki banku by aktywować tą usługę Emotikon: Szczęśliwy

A dla tych którym nie działa polecam sprawdzić aplikacją SafetyNet Helper Sample czy oprogramowanie w telefonie spełnia warunki bezpieczeństwa do działania płatności telefonem NFC HCE
Odpowiedz
0 Lajków
Baholo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
15-03-2017
Wiadomość 22 z 75 (20 799 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

No u mnie niestety kiepsko - root.

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 23 z 75 (20 796 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

No umnie safetynet napewno nie przejdzie już kiedyś się bawiłem w magisk ale i to nie pomaga
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 24 z 75 (20 780 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

@lukcorp @Tymcio Są dwa sposoby zamówienia karty. Proszę, sprawdźcie obydwa:
1. Menu (3 poziome kreski) -> Oferta ING -> Karty i płatności telefonem -> Płatności telefonem -> Mastercard w telefonie
2. Kliknij na konto na stronie głównej, a potem Zamów kartę -> Mastercard w telefonie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 25 z 75 (20 736 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

I żaden z tych sposobów nie działa u nas Emotikon: Mrugający Dlatego czekam na odpowiedź w Moje ING
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 26 z 75 (20 734 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

[ Edytowane ]
Trochę czytałem i bank millenium tłumaczy że przy zmodyfikowanym telefonie hce nie będzie działać więc myślę że tu też tak jest
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 27 z 75 (21 313 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Poszedłem dzisiaj do oddziału banku z rodzicem a na miejscu dowiedziałem się że jednak nie mogę założyć karty wirtualnej mimo że w aplikacji pisało inaczej Emotikon: Wściekły

Szkoda trochę bo pewnie większość osób chciałaby to wypróbować a tu taki bubel Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Baholo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
15-03-2017
Wiadomość 28 z 75 (21 272 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

A powiedzieli dlaczego nie możesz założyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 29 z 75 (21 268 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Pan z obsługi powiedział że się nie da założyć ponieważ nie ukończyłem 18 lat. Gdy mu pokazałem że w aplikacji pisze coś innego to coś poklikał w komputerze i rozłożył ręce Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Baholo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
15-03-2017
Wiadomość 30 z 75 (21 255 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy