Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Ja mam odblokowany więc mogę mogę mieć 2 problemy
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 21 z 75 (23 162 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Dobra znalazłem w zakładce oferta / karty i płatność telefonem informację że muszę się udać z opiekunem prawnym do placówki banku by aktywować tą usługę Emotikon: Szczęśliwy

A dla tych którym nie działa polecam sprawdzić aplikacją SafetyNet Helper Sample czy oprogramowanie w telefonie spełnia warunki bezpieczeństwa do działania płatności telefonem NFC HCE
Odpowiedz
0 Lajków
Baholo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
15-03-2017
Wiadomość 22 z 75 (23 155 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

No u mnie niestety kiepsko - root.

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 23 z 75 (23 152 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

No umnie safetynet napewno nie przejdzie już kiedyś się bawiłem w magisk ale i to nie pomaga
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 24 z 75 (23 136 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

@lukcorp @Tymcio Są dwa sposoby zamówienia karty. Proszę, sprawdźcie obydwa:
1. Menu (3 poziome kreski) -> Oferta ING -> Karty i płatności telefonem -> Płatności telefonem -> Mastercard w telefonie
2. Kliknij na konto na stronie głównej, a potem Zamów kartę -> Mastercard w telefonie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
805
176
04-09-2015
Wiadomość 25 z 75 (23 092 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

I żaden z tych sposobów nie działa u nas Emotikon: Mrugający Dlatego czekam na odpowiedź w Moje ING
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 26 z 75 (23 090 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

[ Edytowane ]
Trochę czytałem i bank millenium tłumaczy że przy zmodyfikowanym telefonie hce nie będzie działać więc myślę że tu też tak jest
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 27 z 75 (23 669 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Poszedłem dzisiaj do oddziału banku z rodzicem a na miejscu dowiedziałem się że jednak nie mogę założyć karty wirtualnej mimo że w aplikacji pisało inaczej Emotikon: Wściekły

Szkoda trochę bo pewnie większość osób chciałaby to wypróbować a tu taki bubel Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Baholo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
15-03-2017
Wiadomość 28 z 75 (23 628 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

A powiedzieli dlaczego nie możesz założyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 29 z 75 (23 624 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Pan z obsługi powiedział że się nie da założyć ponieważ nie ukończyłem 18 lat. Gdy mu pokazałem że w aplikacji pisze coś innego to coś poklikał w komputerze i rozłożył ręce Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Baholo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
15-03-2017
Wiadomość 30 z 75 (23 611 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wydłużenie okresu budowlanego

Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej

...

14-11-2025
Oferta pożyczki

Dzień dobry. Bank przygotował dla mnie ofertę pożyczki. Niestety gdy złożyłam wniosek od razu jest odmowa, że nie spełniam warunków. Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi?

14-11-2025
Re: Robot inwestycyjny

Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING w dni robocze od 8:00 - 18:00. Specjaliści od inwestycji wyjaśnią to.

14-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy