28-06-2018 17:21
Witam. Czy jest możliwość, aby aplikacja mobilna powiadamiała o przelewach przychodzących? Jeśli tak to jak można to włączyć?
29-06-2018 17:53
Pewnie, że masz taka możliwość. Wystarczy, że uruchomisz powiadomienia Push w swojej aplikacji. Jeśli masz stale włączone dane komórkowe lub jesteś w zasięgu wi-fi, to będziesz otrzymywał powiadomienia o wszystkich transakcjach, jakie zrobisz - przelewy (przychodzące i wysyłane) czy płatności kartą.
Tę funkcję włączysz po zalogowaniu w zakładce Dane i ustawienia-> Aplikacja mobilna-> Notyfikacje/Powiadomienia push.
Usługa jest bezpłatna.
03-01-2020 17:53
09-01-2020 14:58
Jakaś proteza to jest ale zabranie powiadomień sms to kryminał! Chyba jedyny bank który tego nie oferuje nawet odpłatnie.
09-01-2020 18:45
Rozumiem, że była to dla Ciebie ważna usługa.
Twoją opinię przekazałam do odpowiedniego zespołu.
Mam nadzieję, że z biegiem czasu przekonasz się do usługi powiadomień push 🙂
15-01-2020 10:06
Wracając do tej katastrofy polegającej na zabraniu powiadomień sms (może chociaż odpłatnie dałoby się to włączyć) to jak już mowa o tych push na apce to dlaczego widzę tylko malutką czcionkę początku info na belce z powiadomieniami klikam przenosi mnie do aplikacji muszę się zalogować i nic, nie ma dalszej części powiadomienia! Kolejny dowód że to beznadziejna proteza powiadomień sms gdzie miałem duża czcionkę i całe powiadomienie od razu a tu nic nie ma! W millenium jak dostaje powiadomienie klikam, loguje się i przenosi mnie do całej dużej i czytelnej treści a tu zero.
16-01-2020 10:30
@ROB Dziękuję za Twoje sugestie i wszystkie informacje. Przekazałem Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. Możliwe, że z czasem zmienimy funkcjonalność naszych powiadomień. Zależy nam na tym, żeby powiadomienia spełniały oczekiwania klientów. Na pewno przed wdrożeniem takich zmian poinformujemy o tym klientów
19-01-2020 15:47
Przy powiadomieniach PUSH jest jeden wielki problem a mianowicie jak się ma dwa konta (prywatne i firmowe) to można miec tylko jedna aplikację czyli przychodzą powiadomienia albo z prywatnego albo z firmowego.
Chyba że jest jakiś inny sposób o którym ja niewiem
20-01-2020 16:36
Jest sposób Jeśli masz konto osobiste i dla jednoosobowej działalności gospodarczej, podejdź proszę do oddziału banku. Sprawdzimy, czy możemy połączyć dwa konta pod jednym, wspólnym loginem. Dzięki temu, po zalogowaniu będziesz miał dostęp do dwóch kont.
30-04-2020 09:04
Dzień dobry,
Czy aplikacja ING Business posiada takie powiadomienia? Niestety nie mogę znaleźć.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024