Odpowiedz

Brak możliwości powielenia przelewu

Są dwa konta biznesowe.

Na jednym jest możliwość powielenia przelewu podatkowego z poziomu aplikacji, a drugim takiej możliwości nie ma.

Z czego wynika ta różnica i jak to "naprawić" ?

Odpowiedz
0 Lajków
Caporeira
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
18
1
06-12-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 040 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości powielenia przelewu

Chciałbym pomóc, ale przez Społeczność nie mam podglądu do rodzaju Twojego konta i bankowości internetowej.
Najlepiej jak w sprawie przelewu skontaktujesz się z naszymi specjalistami na czacie lub infolinii. Jeśli masz konto dostępne w Moim ING, opcję czatu znajdziesz u dołu strony po zalogowaniu.
Telefonicznie jesteśmy dostępni pod numerem 32 357 00 69. W przypadku kont obsługiwanych przez dział korporacji, nasz numer infolinii to 32 357 00 24. Obsługujemy w tym temacie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
127
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (2 980 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Ja posiadam uznana reklamacje przy czym oprocentowanie stałe kończy się 03.2026 i dostałam informacje w dniu uznania reklamacji (czyli gdzieś rok 2023) że wydłuża mi dopiero miesiąc przed końcem obowi

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.

25-03-2025
Re.: Ubezpieczenie spłaty kredytu - zmiana z 0,55% na 0,35% salda kredytu

Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.

25-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy