Odpowiedz

Brak możliwości powielenia przelewu

Są dwa konta biznesowe.

Na jednym jest możliwość powielenia przelewu podatkowego z poziomu aplikacji, a drugim takiej możliwości nie ma.

Z czego wynika ta różnica i jak to "naprawić" ?

Odpowiedz
0 Lajków
Caporeira
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
16
1
06-12-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 908 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości powielenia przelewu

Chciałbym pomóc, ale przez Społeczność nie mam podglądu do rodzaju Twojego konta i bankowości internetowej.
Najlepiej jak w sprawie przelewu skontaktujesz się z naszymi specjalistami na czacie lub infolinii. Jeśli masz konto dostępne w Moim ING, opcję czatu znajdziesz u dołu strony po zalogowaniu.
Telefonicznie jesteśmy dostępni pod numerem 32 357 00 69. W przypadku kont obsługiwanych przez dział korporacji, nasz numer infolinii to 32 357 00 24. Obsługujemy w tym temacie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
49
8
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (1 848 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przez rok w ratach kredytu widnieją tylko odsetki

Mam to samo.

Styczeń i Luty 2024 same odsetki.

W taki sposób nigdy nie spłacę tego kredytu...

 

Pozdrawiam

 

10-12-2023
Re: Re.: Zmiana wyglądu panelu moje ing.

Przecież ja i wszyscy wiedzą jaka będzie odpowiedź: Zauktualizuj przeglądarkę i system do najnowszej wersji. Najlepiej windows 11. Przeskanuj system, bo możesz mieć wirusa. Mam rację?Tylko wczoraj na

...

10-12-2023
Re.: Prowizja wypłaty Euronet

W okresie rozliczeniowym od 29 do 28 każdego miesiąca masz prawo do jednej darmowej wypłaty z obcego bankomatu (np. Euronet) za pomocą BLIK. Każda następna będzie związana z pobraniem prowizji.

10-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy