13-04-2023 21:48
Są dwa konta biznesowe.
Na jednym jest możliwość powielenia przelewu podatkowego z poziomu aplikacji, a drugim takiej możliwości nie ma.
Z czego wynika ta różnica i jak to "naprawić" ?
15-04-2023 12:12
Chciałbym pomóc, ale przez Społeczność nie mam podglądu do rodzaju Twojego konta i bankowości internetowej.
Najlepiej jak w sprawie przelewu skontaktujesz się z naszymi specjalistami na czacie lub infolinii. Jeśli masz konto dostępne w Moim ING, opcję czatu znajdziesz u dołu strony po zalogowaniu.
Telefonicznie jesteśmy dostępni pod numerem 32 357 00 69. W przypadku kont obsługiwanych przez dział korporacji, nasz numer infolinii to 32 357 00 24. Obsługujemy w tym temacie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00
Mam to samo.
Styczeń i Luty 2024 same odsetki.
W taki sposób nigdy nie spłacę tego kredytu...
Pozdrawiam
10-12-2023
Przecież ja i wszyscy wiedzą jaka będzie odpowiedź: Zauktualizuj przeglądarkę i system do najnowszej wersji. Najlepiej windows 11. Przeskanuj system, bo możesz mieć wirusa. Mam rację?Tylko wczoraj na
... 10-12-2023W okresie rozliczeniowym od 29 do 28 każdego miesiąca masz prawo do jednej darmowej wypłaty z obcego bankomatu (np. Euronet) za pomocą BLIK. Każda następna będzie związana z pobraniem prowizji.
10-12-2023