Odpowiedz

Brak możliwości powielenia przelewu

Są dwa konta biznesowe.

Na jednym jest możliwość powielenia przelewu podatkowego z poziomu aplikacji, a drugim takiej możliwości nie ma.

Z czego wynika ta różnica i jak to "naprawić" ?

Odpowiedz
0 Lajków
Caporeira
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
18
1
06-12-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 586 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości powielenia przelewu

Chciałbym pomóc, ale przez Społeczność nie mam podglądu do rodzaju Twojego konta i bankowości internetowej.
Najlepiej jak w sprawie przelewu skontaktujesz się z naszymi specjalistami na czacie lub infolinii. Jeśli masz konto dostępne w Moim ING, opcję czatu znajdziesz u dołu strony po zalogowaniu.
Telefonicznie jesteśmy dostępni pod numerem 32 357 00 69. W przypadku kont obsługiwanych przez dział korporacji, nasz numer infolinii to 32 357 00 24. Obsługujemy w tym temacie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (3 526 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Oferta pożyczki

Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.

15-11-2025
Re: Makler giełdowy

Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.

15-11-2025
Wydłużenie okresu budowlanego

Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej

...

14-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy