Odpowiedz

Brak możliwości powielenia przelewu

Są dwa konta biznesowe.

Na jednym jest możliwość powielenia przelewu podatkowego z poziomu aplikacji, a drugim takiej możliwości nie ma.

Z czego wynika ta różnica i jak to "naprawić" ?

Odpowiedz
0 Lajków
Caporeira
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
18
1
06-12-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 752 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości powielenia przelewu

Chciałbym pomóc, ale przez Społeczność nie mam podglądu do rodzaju Twojego konta i bankowości internetowej.
Najlepiej jak w sprawie przelewu skontaktujesz się z naszymi specjalistami na czacie lub infolinii. Jeśli masz konto dostępne w Moim ING, opcję czatu znajdziesz u dołu strony po zalogowaniu.
Telefonicznie jesteśmy dostępni pod numerem 32 357 00 69. W przypadku kont obsługiwanych przez dział korporacji, nasz numer infolinii to 32 357 00 24. Obsługujemy w tym temacie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (2 692 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Witam u mnie to samo numer sprawy 109078/092024 zjadło 3790 zł potrzebuję pieniądze na rachunki od piątku nic się nie dzieje

16-09-2024
Re.: Koniec stałej stopy - nadpłata i nowe warunki

i drugie pytanie co w sytuacji kiedy bank złoży mi propozycje nowych warunków np w grudniu a ja w styczniu nadpłacę kolejną transzę? Czy nastąpi zmiana warunków? I pytanie 3 - korzystałem z wakacji kr...

16-09-2024
Zamknięcie rachunku bankowego

Po jakim czasie bank zamyka nieużywany rachunek bankowy?

16-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy