13-04-2023 21:48
Są dwa konta biznesowe.
Na jednym jest możliwość powielenia przelewu podatkowego z poziomu aplikacji, a drugim takiej możliwości nie ma.
Z czego wynika ta różnica i jak to "naprawić" ?
15-04-2023 12:12
Chciałbym pomóc, ale przez Społeczność nie mam podglądu do rodzaju Twojego konta i bankowości internetowej.
Najlepiej jak w sprawie przelewu skontaktujesz się z naszymi specjalistami na czacie lub infolinii. Jeśli masz konto dostępne w Moim ING, opcję czatu znajdziesz u dołu strony po zalogowaniu.
Telefonicznie jesteśmy dostępni pod numerem 32 357 00 69. W przypadku kont obsługiwanych przez dział korporacji, nasz numer infolinii to 32 357 00 24. Obsługujemy w tym temacie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00
Dzień dobry, też się naciąłem na tę super promocję. Pytania do osób którym się udało odzyskac pieniądze.
Do sądu składa się podanie i czeka na wyrok czy to się wiążę z rozprawą w sądzie na kórej się s
... 14-11-2025Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |