28-06-2018 17:21
Witam. Czy jest możliwość, aby aplikacja mobilna powiadamiała o przelewach przychodzących? Jeśli tak to jak można to włączyć?
29-06-2018 17:53
Pewnie, że masz taka możliwość. Wystarczy, że uruchomisz powiadomienia Push w swojej aplikacji. Jeśli masz stale włączone dane komórkowe lub jesteś w zasięgu wi-fi, to będziesz otrzymywał powiadomienia o wszystkich transakcjach, jakie zrobisz - przelewy (przychodzące i wysyłane) czy płatności kartą.
Tę funkcję włączysz po zalogowaniu w zakładce Dane i ustawienia-> Aplikacja mobilna-> Notyfikacje/Powiadomienia push.
Usługa jest bezpłatna.
03-01-2020 17:53
09-01-2020 14:58
Jakaś proteza to jest ale zabranie powiadomień sms to kryminał! Chyba jedyny bank który tego nie oferuje nawet odpłatnie.
09-01-2020 18:45
Rozumiem, że była to dla Ciebie ważna usługa.
Twoją opinię przekazałam do odpowiedniego zespołu.
Mam nadzieję, że z biegiem czasu przekonasz się do usługi powiadomień push 🙂
15-01-2020 10:06
Wracając do tej katastrofy polegającej na zabraniu powiadomień sms (może chociaż odpłatnie dałoby się to włączyć) to jak już mowa o tych push na apce to dlaczego widzę tylko malutką czcionkę początku info na belce z powiadomieniami klikam przenosi mnie do aplikacji muszę się zalogować i nic, nie ma dalszej części powiadomienia! Kolejny dowód że to beznadziejna proteza powiadomień sms gdzie miałem duża czcionkę i całe powiadomienie od razu a tu nic nie ma! W millenium jak dostaje powiadomienie klikam, loguje się i przenosi mnie do całej dużej i czytelnej treści a tu zero.
16-01-2020 10:30
@ROB Dziękuję za Twoje sugestie i wszystkie informacje. Przekazałem Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. Możliwe, że z czasem zmienimy funkcjonalność naszych powiadomień. Zależy nam na tym, żeby powiadomienia spełniały oczekiwania klientów. Na pewno przed wdrożeniem takich zmian poinformujemy o tym klientów
19-01-2020 15:47
Przy powiadomieniach PUSH jest jeden wielki problem a mianowicie jak się ma dwa konta (prywatne i firmowe) to można miec tylko jedna aplikację czyli przychodzą powiadomienia albo z prywatnego albo z firmowego.
Chyba że jest jakiś inny sposób o którym ja niewiem
20-01-2020 16:36
Jest sposób Jeśli masz konto osobiste i dla jednoosobowej działalności gospodarczej, podejdź proszę do oddziału banku. Sprawdzimy, czy możemy połączyć dwa konta pod jednym, wspólnym loginem. Dzięki temu, po zalogowaniu będziesz miał dostęp do dwóch kont.
30-04-2020 09:04
Dzień dobry,
Czy aplikacja ING Business posiada takie powiadomienia? Niestety nie mogę znaleźć.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024