Odpowiedz

Powiadomienia PUSH dla wiadomości

Byłoby fajnie, gdyby w aplikacji można było otrzymywać powiadomienia PUSH dla wiadomości wysyłanych w systemie Moje ING. Dodatkowo przyjemną opcją byłoby wybranie, dla jakiej kategorii wiadomości takie powiadomienia otrzymywać:
- komunikaty techniczne (prace na serwerach, brak dostępu do bankowości w najbliższym czasie, etc)
- zmiany prawne (regulamin, cennik, etc)
- informacje dodatkowe (nowości, oferty, itp).

Gdyż aktualnie ja (i pewnie wiele innych osób) nie śledzę bloga ING i o planowanych pracach dowiaduję się w zasadzie już w trakcie ich trwania, gdy potrzebuję mieć dostęp do konta (takie szczęście).

Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 3 (10 975 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH dla wiadomości

@Tymcio

dziękujemy za propozycje Emotikon: Szczęśliwy pracujemy nad modyfikacją powiadomień PUSH i na pewno weźmiemy pod uwagę głos naszych klientow.

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 2 z 3 (10 946 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH dla wiadomości

Super ;] To czekam na dalsze informacje na temat postępów prac Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 3 z 3 (10 943 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy