13-08-2016 15:22
14-08-2016 15:58
Jeżeli płacisz zbliżeniowo, terminal może wykonać zapłatę w tzw. trybie offline czyli nie łączy się z bankiem w celu potwierdzenia salda.
W takim przypadku kwota nie jest blokowana na koncie, pojawia się od razu w historii konta w dniu, w którym punkt handlowy faktycznie pobierze pieniądze.
Wszystkie płatności zatwierdzane PIN-em są realizowane w trybie online czyli terminal potwierdza środki na koncie i tworzymy blokadę na koncie do czasu rozliczenia płatności przez sprzedawcę.
02-11-2016 12:04
To zależy od punktu sprzedaży, w którym dokonujemy płatności. Np. IKEA czy Lidl mają tryb offline i kwoty do 50 zł u nich nie są blokowane bepośrednio na rachunku. Tam gdzie terminal działa online nawet mniejsza kwota jest blokowana i występuje w historii z opcją blokada.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
14-11-2024