Odpowiedz

Rozliczenie transakcji karta

Witam. Placąc karta poprzez PIN otrzymuje od razu powiadomienie na telefon z aplikacje iz dana kwota zostala pobrana, natomiast placac zblizeniowo, owe powiadonienie nie przychodzi i na koncie nie jest zaksiegowane juz drugi dzien nic. Czy mozna jakos to zmienic by przy platnosci zblizeniowo rowniez otrzynywac komunikat?
Danio3454
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
13-08-2016
Wiadomość 1 z 3 (7 930 wyświetleń)

Re.: Rozliczenie transakcji karta

Jeżeli płacisz zbliżeniowo, terminal może wykonać zapłatę w tzw. trybie offline czyli nie łączy się z bankiem w celu potwierdzenia salda.

W takim przypadku kwota nie jest blokowana na koncie, pojawia się od razu w historii konta w dniu, w którym punkt handlowy faktycznie pobierze pieniądze.

 

Wszystkie płatności zatwierdzane PIN-em są realizowane w trybie online czyli terminal potwierdza środki na koncie i tworzymy blokadę na koncie do czasu rozliczenia płatności przez sprzedawcę.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (7 894 wyświetleń)

Re.: Rozliczenie transakcji karta

To zależy od punktu sprzedaży, w którym dokonujemy płatności. Np. IKEA czy Lidl mają tryb offline i kwoty do 50 zł u nich nie są blokowane bepośrednio na rachunku. Tam gdzie terminal działa online nawet mniejsza kwota jest blokowana i występuje w historii z opcją blokada.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (6 823 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy