13-08-2016 15:22
14-08-2016 15:58
Jeżeli płacisz zbliżeniowo, terminal może wykonać zapłatę w tzw. trybie offline czyli nie łączy się z bankiem w celu potwierdzenia salda.
W takim przypadku kwota nie jest blokowana na koncie, pojawia się od razu w historii konta w dniu, w którym punkt handlowy faktycznie pobierze pieniądze.
Wszystkie płatności zatwierdzane PIN-em są realizowane w trybie online czyli terminal potwierdza środki na koncie i tworzymy blokadę na koncie do czasu rozliczenia płatności przez sprzedawcę.
02-11-2016 12:04
To zależy od punktu sprzedaży, w którym dokonujemy płatności. Np. IKEA czy Lidl mają tryb offline i kwoty do 50 zł u nich nie są blokowane bepośrednio na rachunku. Tam gdzie terminal działa online nawet mniejsza kwota jest blokowana i występuje w historii z opcją blokada.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |