19-12-2018 20:20
Czy przygotowany jest już może plan rozwoju aplikacji i usług internetowych na przyszły rok w formie roadmapy, tak jak było to jakiś czas temu?
28-12-2018 12:37
Nie mamy przygotowanego takiego planu. Cieszymy się, że wcześniejszy spotkał się z Twoim zainteresowaniem Nie wykluczone, że stworzymy go także na 2019 rok.
05-08-2019 17:01
Witam, czy jest gdzieś dostępna aktualna grafika jak rozwijać będzie się aplikacja "Moje ING"? Ogólnie porównując aplikacje bankowe konkurencji, to ING wypada bardzo słabo. ING straciło polot w innowacjach. Od 2 lat nie potraficie wprowadzić funkcji "Zeskanuj i zapłać QR" gdzie w innych bankach jest to standardem. W Millennium Banku czy nawet PKOBP w aplikacjach bankowych można zakupić: bilety, opłacić parkingi czy też autostrady, a w ING? Pozdr.
06-08-2019 10:02
Potrzeby naszych klientów są dla nas najważniejsze i cały czas mamy je na uwadze. Kody QR nie są dla nas priorytetem i w najbliższym czasie nie planujemy wdrożenia. Mamy na liście kilka innych nowych funkcjonalności, ale nie chcemy jeszcze podawać szczegółów. Dziękujemy za wszystkie Wasz zgłoszenia.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025