Odpowiedz

Plany rozwoju aplikacji

Czy przygotowany jest już może plan rozwoju aplikacji i usług internetowych na przyszły rok w formie roadmapy, tak jak było to jakiś czas temu?

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 4 (9 372 wyświetleń)

Re: Plany rozwoju aplikacji

Nie mamy przygotowanego takiego planu. Cieszymy się, że wcześniejszy spotkał się z Twoim zainteresowaniem Emotikon: Szczęśliwy Nie wykluczone, że stworzymy go także na 2019 rok. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (9 243 wyświetleń)

Rozwój aplikacji "Moje ING"

Witam, czy jest gdzieś dostępna aktualna grafika jak rozwijać będzie się aplikacja "Moje ING"? Ogólnie porównując aplikacje bankowe konkurencji, to ING wypada bardzo słabo. ING straciło polot w innowacjach. Od 2 lat nie potraficie wprowadzić funkcji "Zeskanuj i zapłać QR" gdzie w innych bankach jest to standardem. W Millennium Banku czy nawet PKOBP w aplikacjach bankowych można zakupić: bilety, opłacić parkingi czy też autostrady, a w ING? Pozdr.

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 3 z 4 (8 503 wyświetleń)

Re: Rozwój aplikacji "Moje ING"

Potrzeby naszych klientów są dla nas najważniejsze i cały czas mamy je na uwadze. Kody QR nie są dla nas priorytetem i w najbliższym czasie nie planujemy wdrożenia. Mamy na liście kilka innych nowych funkcjonalności, ale nie chcemy jeszcze podawać szczegółów. Dziękujemy za wszystkie Wasz zgłoszenia. 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 449 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy