Odpowiedz

Plany rozwoju aplikacji

Czy przygotowany jest już może plan rozwoju aplikacji i usług internetowych na przyszły rok w formie roadmapy, tak jak było to jakiś czas temu?

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 4 (9 083 wyświetleń)

Re: Plany rozwoju aplikacji

Nie mamy przygotowanego takiego planu. Cieszymy się, że wcześniejszy spotkał się z Twoim zainteresowaniem Emotikon: Szczęśliwy Nie wykluczone, że stworzymy go także na 2019 rok. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 954 wyświetleń)

Rozwój aplikacji "Moje ING"

Witam, czy jest gdzieś dostępna aktualna grafika jak rozwijać będzie się aplikacja "Moje ING"? Ogólnie porównując aplikacje bankowe konkurencji, to ING wypada bardzo słabo. ING straciło polot w innowacjach. Od 2 lat nie potraficie wprowadzić funkcji "Zeskanuj i zapłać QR" gdzie w innych bankach jest to standardem. W Millennium Banku czy nawet PKOBP w aplikacjach bankowych można zakupić: bilety, opłacić parkingi czy też autostrady, a w ING? Pozdr.

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 3 z 4 (8 214 wyświetleń)

Re: Rozwój aplikacji "Moje ING"

Potrzeby naszych klientów są dla nas najważniejsze i cały czas mamy je na uwadze. Kody QR nie są dla nas priorytetem i w najbliższym czasie nie planujemy wdrożenia. Mamy na liście kilka innych nowych funkcjonalności, ale nie chcemy jeszcze podawać szczegółów. Dziękujemy za wszystkie Wasz zgłoszenia. 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 160 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy