Odpowiedz

Limit przelewów w aplikacji mobilnej????

WItam,

od lat jestem klientem ING, dodam, że względnie zadowolonym. Od samego początku istnienia aplikacji mobilnej takową posiadam. Ostatnia instalacja aplikacji na moim telefonie odbyła się 2,5 roku temu gdy zmieniałam telefon. Działało wszystko super. Robiłam przelewy do zdefiniowanych odbiorców w kwocie np 100.000 pln i więcej.

Dwa dni temu zmieniłam telefon... i zaczęły się kłopoty. Aplikacja owszem działa, ale nie pozwala mi zrobić przelewu na kwotę np 30.000 pln. Dzwoniłam na infolinię i Pani mnie poinformowała, że taki jest regulamin, że powyżej 20.000 pln nie można robić przez aplikację. To ja się pytam - JAK robiłam dziesiątki, setki przelewów przez ostatnie 3 lata??? Przecież to jest do sprawdzenia, że szły przez aplikację mobilną a nie stronę www.

Chciałabym do tego wrócić - do normalnego robienia przelewów przez aplikacje bo po tą ją mam! Nie po to, bo ma ładne kolory i lubię na nią patrzeć, tylko po to aby, o zgrozo, robić przelewy! Bo to ma być narzędzie! Ma ktoś pomysł jak to zrobić? Albo poproszę ING o wytłumaczenie tego fenomenu... 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Joan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-01-2019
Wiadomość 1 z 4 (14 604 wyświetleń)

Re: Limit przelewów w aplikacji mobilnej????

Joan Przez aplikację mobilną zlecisz:

  • przelew dowolny do 20 tys. zł (lub równowartość tej kwoty w walucie),
  • przelew do ZUS-u i urzędu skarbowego - do 20 tys. zł,
  • przelew na telefon/BLIK do 500 zł - maksymalna kwota takiego przelewu to 200 zł.

Limity nie dotyczą przelewów między własnymi kontami.
Wyślij do nas wiadomość po zalogowaniu do aplikacji mobilnej przez zakładkę ,,Wiadomości". Sprawdzimy Twoje przelewy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (14 556 wyświetleń)
Jak ustawić limity w aplikacji mobilnej?
Odpowiedz
0 Lajków
ananimowy
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
69
0
20-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (12 711 wyświetleń)

Re: limity

Jeśli chcesz zmienić: 

- limit na transakcje kartą, wybierz: Karty i płatności telefonem -> kliknij na kartę -> Limity transakcyjne,

- limit dla transakcji BLIK, wybierz: Karty i płatności telefonem -> Płatności BLIK -> Limity transakcyjne,

- limit na przelewy internetowe, wybierz: Menu (trzy poziome kreski w górnym prawy rogu) -> Dane i ustawienia -> Bezpieczeństwo -> Dzienny limit płatności internetowych. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (12 677 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy