Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Limit przelewów w aplikacji mobilnej????

WItam,

od lat jestem klientem ING, dodam, że względnie zadowolonym. Od samego początku istnienia aplikacji mobilnej takową posiadam. Ostatnia instalacja aplikacji na moim telefonie odbyła się 2,5 roku temu gdy zmieniałam telefon. Działało wszystko super. Robiłam przelewy do zdefiniowanych odbiorców w kwocie np 100.000 pln i więcej.

Dwa dni temu zmieniłam telefon... i zaczęły się kłopoty. Aplikacja owszem działa, ale nie pozwala mi zrobić przelewu na kwotę np 30.000 pln. Dzwoniłam na infolinię i Pani mnie poinformowała, że taki jest regulamin, że powyżej 20.000 pln nie można robić przez aplikację. To ja się pytam - JAK robiłam dziesiątki, setki przelewów przez ostatnie 3 lata??? Przecież to jest do sprawdzenia, że szły przez aplikację mobilną a nie stronę www.

Chciałabym do tego wrócić - do normalnego robienia przelewów przez aplikacje bo po tą ją mam! Nie po to, bo ma ładne kolory i lubię na nią patrzeć, tylko po to aby, o zgrozo, robić przelewy! Bo to ma być narzędzie! Ma ktoś pomysł jak to zrobić? Albo poproszę ING o wytłumaczenie tego fenomenu... 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Joan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-01-2019
Wiadomość 1 z 4 (14 793 wyświetleń)

Re: Limit przelewów w aplikacji mobilnej????

Joan Przez aplikację mobilną zlecisz:

  • przelew dowolny do 20 tys. zł (lub równowartość tej kwoty w walucie),
  • przelew do ZUS-u i urzędu skarbowego - do 20 tys. zł,
  • przelew na telefon/BLIK do 500 zł - maksymalna kwota takiego przelewu to 200 zł.

Limity nie dotyczą przelewów między własnymi kontami.
Wyślij do nas wiadomość po zalogowaniu do aplikacji mobilnej przez zakładkę ,,Wiadomości". Sprawdzimy Twoje przelewy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (14 745 wyświetleń)
Jak ustawić limity w aplikacji mobilnej?
Odpowiedz
0 Lajków
ananimowy
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
69
0
20-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (12 900 wyświetleń)

Re: limity

Jeśli chcesz zmienić: 

- limit na transakcje kartą, wybierz: Karty i płatności telefonem -> kliknij na kartę -> Limity transakcyjne,

- limit dla transakcji BLIK, wybierz: Karty i płatności telefonem -> Płatności BLIK -> Limity transakcyjne,

- limit na przelewy internetowe, wybierz: Menu (trzy poziome kreski w górnym prawy rogu) -> Dane i ustawienia -> Bezpieczeństwo -> Dzienny limit płatności internetowych. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (12 866 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy